The Darkest Minds de Alexandra Bracken

10576365

La cea de-a 10-a aniversare a lui Ruby , ceva s-a schimbat la ea. Ceva atat de ingrijorator incat i-a facut pe parintii ei sa o inchida in garaj si sa cheme politia. Ceva care a trimis-o la Thurmond , un guvern brutal a unei tabere de reabilitare.Ea ar putea supravietuii acelei boli misterioase care a ucis o mare parte din copii din America, dar ea si ceilalti aveau ceva mult mai grav : niste abilitati infricosatoarea pe care ei nu le pot controla.

Acum , la 16 ani , Ruby este una dintre cele mai periculoase.

Cand adevarul iasa la iveala , Ruby scapa cu greu de la Thurmond. Acum ea este pe fuga , disperata sa gaseasca singurul refugiu pentru copii ca ea – East Triver. Ea se alatura unui grup de copii care au scapat din tabara lor.Liam , curajosul lor lider, se indragosteste de Ruby. Dar Ruby nu vrea sa riste sa se apropie de el. Nu dupa ce s-a intamplat cu parintii ei.

Atunci cand ajung la East River , nimic nu este asa cum pare , nici macar misteriosul lor lider. Dar acolo sunt si alte forte de munca, oameni care vor opri folosirea lui Ruby , in lupta lor impotriva guvernului. Ruby se va confrunta cu o alegere teribila, care ar putea insemna renuntarea la singura ei sansa de viata care merita traita.

OMG!! Cartea asta are un super subiect! Astazi mi-a aratat-o Geany si m-am gandit sa ve-o prezint si voua 🙂 Este o distopie pe care neaparat trebuie sa o citesc . Si vreau sa vad daca totusi va fi ceva intre Liam si Ruby , eh… dar ce ar fi o carte daca nu are si o poveste de dragoste , nu? =)) Vreau ACUM sa o citesc! Imediat! =)) Am vazut si trailer-ul carti si daca ma mai uit de cateva ori la el innebunesc=)) Nu stiu daca o sa vi se para cine stie ce trailer-ul ,dar totusi daca vreti sa il vedeti , apasati aici .

Ve-ar placea sa o cititi?

-A

61 thoughts on “The Darkest Minds de Alexandra Bracken

  1. Pare foarte interesanta cartea, subiectul seamana putin cu cel din Spulbera-ma. Si eu sunt curioasa daca se infiripa ceva intre Liam si Ruby, dar cum ai spus tu, nu cred ca ii mentionau degeaba =))

  2. pare o carte geniala, intrebare te atrage datorirta subiectului sau pentru ca autoarea are acelasi nume cutine ? Ori ambele ..indiferent de motiv e foarte tare cartea asta , am citit ieri pe undeva despre ea:))

      • e de bine ale :)) Ma bucur ca ne-am lamurit una pe alta , desi eu sunt mandra daca vad vreo autoare sau ceva cu numele care il am ,,e un gram de mandrie ;)) de aia te-am intrebat si eu pe tine :)) ..neh eu stiu ca numele autorului nu are nici o legatura cu continutul cartii departe de mine gandul asta ;)) ..dar eram asa curiosaa

      • ;)) asta nu e nimic;)) dar sa stii ca am auzit persoane care au facut asemenea alegeri , cand si-au cumparat cartile ..asa ca nu mi s-a parut deloc ciuidat, de exemplu fostii colegii mei asa fac :)) bine la cati citesc nu ma mira “:))

    • Are putin pe acolo…Nu spune ca Liam se indragosteste de Ruby, chestia este ca ea nu vrea sa se aproprie de el. Deci sigur se aproprie de el:)

      • ai dreptate, o carte care nu implica romantismul in ea, parca e seaca! tot ceea ce se intampla in jurul nostru ia nastere din dragoste, noi oamenii ne inmultim si venim pe lume datorita acestui sentiment care se infiripa intre oameni! societatea nu poate trai fara dragoste asa ca o carte adevarata ar trebui sa prezinte o dragoste daca nu dintre doi iubiti macar dintre relatia parinti copii etc

  3. nu cred ca mi-ar placea sa o citesc, deocamdata am alte carti mai bune si mai interesante pentru mine de citit dar sti la ce m-am gandit prima data cand am vazut ruby????la stinge lumina si arata calea:))

  4. inseamna ca ruby chiar a reusit sa fie o vedeta:)) daca toti o cunoastem si ne-o amintim dar mai mult o asociem cu ceva nou intalnit:))

  5. dumnezeule? ruby cu stinge lumina? =)) cand aud melodia aia imi pun mainile la urechi,mi se pare cea mai idioata melodie =)) si mai este una care ma dispera:loredana-apa:|….numai refrenul melodiei asteia imi da cosmaruri 😐

  6. Coperta e de -a dreptul infioratoare,toata sarma aia ghimpata si mai e si lava aia….hmm imi aduce aminte de….de…nu mai stiu dar era infriosator.

  7. Nu am auzit pana acum de cartea asta, dar subiectul mi se pare destul de interesant, mi-r placea sa o citesc. Si coperta e destul de draguta 🙂

Leave a Reply

