Melodia zilei #118 + Destiny`s Child se intorc?

Poate ca multi dintre voi,cei mai tinerei,se intreaba cine sunt aceste Destiny`s Child.Ei bine,inainte ca Beyonce sa faca furori in muzica si sa fure toate premiile posibile,inainte ca nu-asa-celebra-in-Romania Kelly Rowland sa se bage si ea in seama prin industire si inainte ca Michelle Williams sa faca orice face ea acum=)),exista aceasta trupa care ingloba aceste 3 femei:Destiny`s Child.A fost una dintre cele mai bine vandute trupe din toate timpurile.

Din pacate fetele s-au despartit in 2004.Dar acum se pare ca lanseaza un nou album numit “Love song”,care cuprinde cele mai mari hit-uri ale lor+ un nou hit numit “Nuclear”.Eu ma gandesc ca este doar o strategie de marketing,avand in vedere ca Beyonce nu a fost tocmai super laudata pentru ultimul album-“4”,iar Kelley Rowland a fost data afara din X Factor=)),iar Michelle Williams probabil nu are ce manca=))(Just kiddin`).

Oricum,abia astept sa aud “Nuclear”.Pana atunci va las cu melodia zilei,cel mai mare hit al trumei Destiny`s Chil-“Survivor”.

-G

41 thoughts on “Melodia zilei #118 + Destiny`s Child se intorc?

  1. ar fi frumos sa se reuneasca ..mie mi-au placut foarte mult inaite ..din cate ma inteles fetele sunt rude ;)) dar nu mai stiu cu exactitate au trecut ceva ani de atunci ( surori sau ceva :)) )

  2. da,ar fi frumos sa se reuneasca Destiny`s Child,mi-ar place,au unele melodii foarte frumoase….si chiar merita ascultate fetele:))…:>

  3. da sunt foarte hot fetele,mai ales daca din trupa face parte Beyonce.ea face toata trupa:))….cum se misca,cum canta…..e ceva hot,hot:)).

  4. superba melodia, imi plac versurile imi plac vocile imi place videoclipul imi plac artistele, per total nota 10 cu felicitari!!!!

  5. 3 bucati de ciocolata la un loc :)))….imi suna a bomba,n-am auzit niciodata de ele,ma bucur ca am aflat acum.

Leave a Reply

