People`s Choice Awards 2013

Pentru ca ne aflam la inceput de an,ceremoniile de decernare a premiilor au inceput.Aseara au avut loc People`s Choice Award si din punctul meu de vedere a fost o editie ok,fara intamplari extraordinare.Castigatoare serii a fost Katy Perry(cu 4 premii),dar nici Taylor Swift sau Nicki Minaj nu au fost mai prejos.Uitati mai jos lista castigatorilor:

FAVOURITE MOVIE
The Amazing Spider-Man
The Avengers
The Dark Knight Rises
The Hunger Games
Snow White and the Huntsman

FAVOURITE ON-SCREEN CHEMISTRY
Emma / Andrew, The Amazing Spider-Man
Jennifer / Josh / Liam, The Hunger Games
Kristen / Chris, Snow White and the Huntsman
Rachel / Channing, The Vow
Scarlett / Jeremy, The Avengers

FAVOURITE FAN FOLLOWING
Potterheads, Harry Potter
Ringers, The Lord of the Rings
Rum Runners, Pirates of the Caribbean
Tributes, The Hunger Games
Twihards, Twilight

FAVOURITE ACTION MOVIE
The Amazing Spider-Man
The Avengers
The Dark Knight Rises
The Hunger Games
Men In Black 3

FAVOURITE SONG
Call Me Maybe, Carly Rae Jepsen
One More Night, Maroon 5,
We Are Never Ever Getting Back Together, Taylor Swift
We Are Young, fun. ft. Janelle Monáe
What Makes You Beautiful, One Direction

FAVOURITE ACTION MOVIE STAR
Chris Evans
Chris Hemsworth
Christian Bale
Robert Downey, Jr.
Will Smith

FAVOURITE MOVIE FRANCHISE
The Avengers
The Dark Knight
The Hunger Games
Madagascar
Spider-Man

FAVOURITE CABLE TV COMEDY
Awkward
Hot In Cleveland
It’s Always Sunny in Philadelphia
Melissa & Joey
Psych

FAVOURITE COMEDIC TV ACTOR
Chris Colfer
Jesse Tyler Ferguson
Jim Parsons
Neil Patrick Harris
Ty Burrell

FAVOURITE SCI-FI/FANTASY TV SHOW
Doctor Who
Once Upon a Time
Supernatural
The Vampire Diaries
The Walking Dead

FAVOURITE COUNTRY ARTIST
Blake Shelton
Carrie Underwood
Jason Aldean
Taylor Swift
Tim McGraw

FAVOURITE BAND
Green Day
Linkin Park
Maroon 5
No Doubt
Train

FAVOURITE COMEDIC MOVIE ACTRESS
Cameron Diaz
Emily Blunt
Jennifer Aniston
Mila Kunis
Reese Witherspoon

FAVOURITE LATE-NIGHT TV HOST
Chelsea Handler
Conan O’Brien
David Letterman
Jimmy Fallon
Jimmy Kimmel

FAVOURITE DAYTIME TV HOST
The Ellen DeGeneres Show
Good Morning America
Live with Kelly & Michael
The Today Show
The View

FAVOURITE COMEDIC TV ACTRESS
Jane Lynch
Kaley Cuoco
Lea Michele
Sofia Vergara
Zooey Deschanel

FAVOURITE MOVIE ACTRESS
Anne Hathaway
Emma Stone
Jennifer Lawrence
Mila Kunis
Scarlett Johansson

FAVOURITE BREAKOUT ARTIST
Carly Rae Jepsen
fun.
Gotye
One Direction
The Wanted

FAVOURITE DRAMATIC TV ACTRESS
Ellen Pompeo
Emily Deschanel
Ginnifer Goodwin
Nina Dobrev
Stana Katic

FAVOURITE DRAMATIC TV ACTOR
Ian Somerhalder
Jared Padalecki
Jensen Ackles
Nathan Fillion
Paul Wesley

FAVOURITE FACE OF HEROISM
Anne Hathaway, The Dark Knight Rises
Emma Stone, The Amazing Spider-Man
Jennifer Lawrence, The Hunger Games
Kristen Stewart, Snow White and the Huntsman
Scarlett Johansson, The Avengers

FAVOURITE POP ARTIST
Adele
Demi Lovato
Justin Bieber
Katy Perry
P!nk

FAVOURITE NETWORK TV DRAMA
Gossip Girl
Grey’s Anatomy
Grimm
Once Upon a Time
Revenge

FAVOURITE DRAMATIC MOVIE ACTRESS
Charlize Theron
Emma Watson
Keira Knightley
Meryl Streep
Rachel McAdams

OMG! The Hunger Games au castigat o groaza de premii(nici nu pot sa le numar=))).Ma bucur tare mult pentru ei:-D.

Mai jos aveti o reprezentare live a Christinei Aguilera,care a castigat premiul “People`s Voice Award”.Sper ca ii va merge mai bine Chrstinei cu al doilea single,”Blank page”.

-G

57 thoughts on “People`s Choice Awards 2013

  1. Pentru inceput permiteti-mi sa fiu nesuferita , scorpie sau insensibila..aveti dreptul sa crede-ti asta , dar hei ..nominalizarile mele preferate au fost cele de la zmeura de aur ..unde seria amurg a primit exact ce a trebuit..acum nu stiu cati fani sunt pe aici..recunosc ca si eu am citit aceste carti dar doar pentru Alice …dar asta nu mai conteaza….ideea e ca ma bucur pentru ei, sper totusi sa primeasca si trofeul;))sa nu plece cu mana goala

    • Lasa-ma sa fiu nesuferita si scorpie alaturi de tine. Fato te respect pentru cuvintele spuse mai sus. Ma bucur ca sunt nominalizati, chiar merita. Si sper alaturi de tine sa nu plece cu mana goala:)

    • Am vazut si eu ca au fost nominalizati acolo si nu imi pare rau deloc. Efectele au fost proaste, acum pe bune, oricine isi dadea seama ca e facut pe calculator. Chiar daca am plans la sfarsit ca e ultimul film din serie si na, cu seria asta m-am apucat eu de citit carti fantasy, tot a fost prost.

      • da din pacate a fost prost , dar eu eram suparata cand am vazut acolo filme cu actorul meu favorit aka
        Rezultate CăutareNicolas Cage , dar asta e ..nu le putem avea pe toate ..din toata seria aceea de carti eu am iubit-o pe alice …si asta se stie ;))

    • pe bune????twilight a primit zmeura???? mie mi-a placut seria twilight, am cumparat imediat cartile cum au aparut si le-am citit pe nerasuflate, nu prea au fost reusite ecranziarile ultima de pilda nu am vazut-o, dar nu pot sa cred totusi ca a fost atat de prost incat sa ia zmeura pacat..

  2. acum sa vorbim legat de postul adaugat ..Imi place christina si nu ma deranjeaza ca a devenit putin mai pufoasa …este draguta si adorabila ..hm , in ceea ce priveste muzica cantata de ea ..imi place si ea ..chiar mabucur pentru noile proiecte si tot restul

  3. deci ca sa inteleg ca cele ingrosate au iesit castigatoare ? ..feicitari castigatorilor..dar hm eu as alege putin diferit ..doar putin ..desi cele castigate si-au meritat acest lucru ..

  4. mie mi-ar fi placut
    Potterheads, Harry Potter
    One More Night, Maroon 5,
    Doctor Who dar si superntural ..ma bucur pt ei
    Ian Somerhalder si Jensen Ackles ever
    restul sunt ok, pe unii nu stiu dar astea mi-ar fi placut mie..nah

  5. Vai cat ma bucur pentru premiile primite de Jocurile foamei❤ Si la favourite band, Maroon 5, de care am devenit obsedata recent😀 Stiu ca am avut si eu o micuta contributie, privind voturile, in cazul asta😀 Si ma bucur ca Grey din Grey's anatomy, stiu ca o cheama Ellen Pompeo, dar eu tot Grey ii zic, a luat premiu pentru cea mai buna actrita intr-un serial dramatic❤ Eu zic ca merita, ca si premiul primit de Emma Watson, de altfel❤

  6. Imi pare rau ca nu au castigat mai multe premii “Gossip Girl”,Kristen Stewart si cei din “Vampire Diaries”.Ei chiar meritau.Ma rog asta e…bine ca au castigat cei din “Jocurile foamei”.

    • Si mie imi plac foarte mult melodiile ei,e unda dintre artistele de gospel&soul care a mai ramas cat de cat buna.Mai ales dupa pierderea lui Withney Huston garnizoana muzicii ”negre” feminine s-a cam diminuat ramanand ea si inca cateva.

  7. pff si eu dintre nominalizati am o lista intreaga de seriale care ma atrag:X
    grey’s anatomy,supernatural,the vampire diaries si altele……
    grey’s anatomy chiar isi merita premiul,este unul dintre serialele de exceptie.

    • sunt intr-u totul de acord cu tine grey’s anatomy merita sa castige si iata ca a reusit,chiar daca eu speram sa castige supernatural,dar nu a fost sa fie.Sezonul acesta supernatural e cam slabut dar sper sa se imbunatateasca de acum.

      • da eu asm o problema cu disparita ingerului, si astept promisiunea vampirilui de la safrsitul sezonului 7 in care le-a spus ca ne vom vedea in sezonul urmator …cat despre grey’s anatomy sufar dupa lexie si marck (adica serios?) sufar mult dar ma consolez cu sarcasmul lui nea house

  8. Vad ca The Hunger Games a castigat tot ce se putea,bravo lor meritau sper sa faca o continuare la fel de buna ca si prima parte, chiar daca un sondaj facut de catre cei de la imdb a aratat ca mai mult de jumatate din continuarile unor filme care au avut succes au sfarsit drept catalogate nereusite.Jenifer Aniston cea mai buna actrita de comedie…hmm nu prea o agreez, dar bravo ei.In rest show-ul a fost bine realizat.

  9. de la Christinei Aguilera am doar doua melodii preferate care imi plac,este o artista de exceptie care o voce geniala si de milioane.

  10. Imi clace cum canta Christina si poate sa se joace cu vocea cum vrea. Cat despre filme, nu ma bagati in seama, am o obsesie pentru filmul “The Amazing Spider-Man” si l-am vazut pana acuma de 3 ori si tot m-as mai uita la el. Ce sa fac daca vreau si eu sa ma catar pe blocuri?🙂 In general iubesc Spider-man, mi-au placut si desenele si nu am pierdut niciun episod. Am vazut si cealalta serie, dar “The Amazing Spider-man” este cu siguranta mai bun si mai trebuie sa spun ca actorul e mai frumos? Deabia astept continuarea, dar pana in 2014 e asa de mult…. Si “Jocurile Foamei” mi-a placut, dar mai mult mi-a placut “The Amazing Spider-man”. M-am uitat si la “The Dark Knight”, dar ultimul film m-a dezamagit total, Nici nu stiu de ce se numeste asa pentru ca Batman a aparut foarte putin. “The Avengers” e o prostie, nu intelegi nimic din filmul ala si cand ma gandesc ca atunci cand eram mica ma uitam la toate desenele cu supereroi si cu lupte🙂 . Si acum la muzica, se putea sa nu castige One Direction ceva? Deja astia ma enerveaza rau, ma rog,ma bucur pentru Christina si tocmai m-am indragostit de melodia asta🙂 La seriale nu ma bag pentru ca nu urmaresc prea multe. La actori, sincer, eu habar am sa spun daca un actor joaca bine sau nu🙂

  11. Gossip Girl trebuia sa ia ceva tinand cont ca a fost ultimul sezon, de…s-au saturat si actorii sa tot joace:)) o luau pe urma celor de la tanar si nelinistit:))

  12. La “FAVOURITE FAN FOLLOWING” mi-as fi dorit sa fi castigat Harry Potter sau The Hunger Games, nici la “FAVOURITE SONG” nu prea-mi convine..

Leave a Reply

