In 2013 vreau sa ….

holiday 2013

 

Alt an , alte dorinte …

In primul rand anul acesta vreau sa am un numar mai mare de carti citite decat anul trecut si sper ca voi reusi :)In vara  vreau sa imi fac  tatuaj si suvite😛 ( spun in vara pentru ca nu vreau ca profesorii sa creada ca sunt o ciudata sau … o rebela , mai bine in vara =)) ) si… avand in vedere ca anul acesta am examene , vreau sa iau note mari, ceea ce presupune multa munca bineinteles ( iara mi-am amintit de examene😦 ) In rest nu vreau sa se intample nimic deosebit =))

Voi ce vreti sa faceti in 2013 ?🙂

-A

61 thoughts on “In 2013 vreau sa ….

  1. sper sa poti sa ti indeplinesti toate dorintele pe care ti le-ai propus pentru 2013.succes:>

    • Mie imi e frica de ace. Nu, nu fac pe nebuna, dar nici meduza blanda nu sunt, cand e un ac prin preajma mea. Mi-as face si eu tatuaj, dar nu cred ca e inca timpul. Poate dupa ce termin liceul si ma duc la facultate. Asa, am sanse mai mari sa nu ma vada mama :))

      • Ma trec fiorii doar cand ma gandesc la ace, pur si simplu nu le sufar. Nu am avut parte de ele pentru ca nu apelez la injectii cand patesc ceva si nici la pastile, doar daca patesc ceva grav si e obligatoriu :))) (N-am patit pana acum.)

      • eu nu am in plan tatuaje,,,sincer am o teama morbida de ace si desise presupune ca ar trebuii sa fiu obisnuita cuele iese urat defiecare data candavm intalnire, de la stari de panica , la lesin..am trecut prin toate

      • nici mie nu-mi plac acele…anul trecut am chemat-o pe maica-mea la scoala sa stea cu mne =))))=)))Dar voi nu stiti ca docoritlele alea nu au mila!bag acu’ in tine ca in niste animale!Si acum sunt intr-a sasea :”>:”> Si acum ma rad de faza aia cu mama!=))))=))))Dar eu nu sunt in stare sa lesin de frica!

      • Hey , dar cine a spus ca mie imi plac acele?=)) Adica eu am teroare de ele inca de cand eram mica=)) De fiecare data cand imi fac analizele , vaccinul sau orice altceva ce presupune ACUL , trebuie sa ma tina doctorii de maini si de picioare=)))) La asta se adauga si frica de sange ( mda , si eu vreau sa devin doctor… ). Dar nu se poate sa traiesc cu aceasta frica toata viata asa ca am hotarat sa o inving… si bineinteles voi cere anestezie la tatuaj , altfel voi lesina pe acolo
        ( si daca spuneti ca nu se face anestezie , se face , m-am interesat😛 )

      • Mie mi-e foarte frica de ace. Numai cand aud de ele mi se face rau. Cand eram micuta ma ascundeam de fiecare data de asistenta care imi facea injectiile :))

  2. Eu anul acesta vreau sa-mi fac un piercing😀 Nu stiu unde, dar mi-l fac :)) Am avut si gand de suvite, dar mai bine nu😀 Vreau sa vad din nou marea, si am sa o fac, chit ca trebuie sa ma angajez pentru asta🙂 Vreau sa ating suta de carti citite, desi nu stiu daca am sa o fac. Vara asta vreau sa ma apuc de invatat pentru bac, si sa termin toate serialele incepute -nu-s putine, damn- Vreau sa devin mai sincera si sa spun exact ce cred, pentru ca pana acum mi-am tinut parerile pentru mine, si de multe ori am suferit🙂 Vreau sa fac din 2013 un an bun, macar ca 2012, daca nu si mai tare!🙂 Sper sa reusesti in ce ti-ai propus🙂

    • ai dorinte dragute eu iti urez succes…nu stiu in ce clasa esti tu , dar eu in vara ma pun serios de pregateala pentru bac, eu il dau abia la anul in 2014..dar un semestru si un an trecdestul de repede …

    • Oau :)), iti urez bafta sa le realizezi pe toate,doar ala cu piercing-ul nu il inteleg de ce oameni vor sa-si penetreze piele…in fine bafta!

    • si eu urmaresc destule seriale!Mult succes cu bac-ul!Si cu chestia cu sinceritatea..am incercat-o si eu!Si inca o fac!Daca esti fecioara,nu ai treba sa zici ceva verde-n fata,dar daca nu …no sa spui tot adevarul

  3. Eu iti urez succes🙂
    In privinta cititului, sigur reusesti. Tatuaj si suvite, ah? In privinta tatuajului zic sa te mai gandesti, dar tot ce vrei tu vei face sunt sigura :))

  4. Ok..ale mama …eu am asa de zis in ceea ce te priveste unu sa nu mai cresti in inaltime ( din motive egoiste),doi iti doresc sa realizezi cu succes tot ceea ce iti propui mai ales in privinta examenelor ..3 vorbeam serios in legatura cu crescutul…

  5. ma intrebam tatuaj? Sper ca nu unul permanent plus ca nu ai inca voie sa faci ..daca vorbim in termeni legali, doar de la 18 ..incolo..totusi edragut ca te-ai gandit la asta ..dar daca parintii iti ofera acordul poti face orice ma refer la un actsemnat:)) ps nu iti fa unul mare si alege un model dragut si finut ..

    • Si eu as vrea sa-mi fac suvite albastre, poate sa ma fac bruneta, nu stiu exact… Dar succes la ce facultate vrei sa dai. Verisoara mea a fost la Psihologie si mi-a spus ca este super.

      • multumesc..dar pana acolo mai am un scurt hop si anume bacul…si cand ma gandesc ca 5 luni trecrepede sunt ultiele 5 uni, ca apoi incep a doispea si acolo e mai dificuil in sensul ca urmeaza pregatiri pt bac si toate cele desi pt cei care nu au nici o treaba e relaxare ..dar ;la mine in clasa e o concurenta intre 10-12 persoane …

  6. Imi place initiativa cu cartile si cu suvita,dar despre tatuaj nu stiu ce sa spun.Vrei sa-ti faci permanent sau doar temporar?
    Iti urez bafta la examene.Ce examene ai de dat???

  7. wow!tatuaj?serios?pare interesant!eu as vrea sa-mi fac o suvita roz sau macar una falsa cum am avut cand eram mai mica…:) Eu,in acest an as vrea:sa am note mai bune,sa trec clasa,sa o conving pe maicamea sa-mi ia mai multe carti =))),sa sperii baietii de la mine din clasa,sa citesc bloodlines si creatura,si…a da!sa citesc cat mai multe carti si sa nu ne mai dea atatea teme si de invatat!:D asta ar fi…A!si sa-mi iau o tableta sau sa-mi consum banii stransi pe o carte =))) (nush ce bani,dar mno..)=)))))

  8. In 2013 habar am ce o sa fac. Nu imi mai fac suvite ca mi-am facut anul trecut si inca le mai am si vreau sa scap de ele, iar tatuaje sa nu aud de ele. Nu am nicio problema cu acele, dar pur si simplu nu imi plac tatuajele. O sa ma concentrez si mai mult pe scoala, dar o sa-mi fac timp si de citit si stat pe comp🙂 Si iti spun Ale, sa nu regreti mai tarziu ca ti-ai facut tatuaj cum am regretat eu ca mi-am facut suvite🙂

    • ai dreptate ! sunt unele lucruri pe care trebuie sa le gandim de mai multe ori pentru a nu regreta tardiv! suvitele sa zicem ca le mai putem schimba, vopsi dar tatuajele sunt cu dus si intors, daca iti faci permanent sa nu regreti! si pe mine ma bate gandul sa imi fac un fluturas mic de tot de 3-4 cm pe incheietura mainii dar nu stiu ma mai gandesc…poate la glezna piciorului nu stiu

  9. Sper sa reusesti sa faci tot ce ti-ai propus si succes cu examenele! Cat despre suvite, ti le poti face si in timpul scolii, nu trebuie sa iti fie frica sa-ti exprimi stilul😀

  10. Anul asta vreau sa citesc mai mult decat in anul precedent, sa imi maresc media generala, sa imi iau un aparat foto profesionist😀, sa imi cumpar o biblioteca noua ca sa imi incapa toate cartile si cam atat.
    Succes cu examenele!

  11. Eu anul asta vreau sa calatoresc mult😀 …. Anul trecut nu am reusit sa merg mai nicaieri si as vrea sa scot paguba.

    • si eu la fel! 2012 a fost singurul an in care nu m-am dus decat prin aprilie la sinaia 2 zile si atat! anii trecuti ne duceam prin multe statiuni si de doua-trei ori pe an! dar acum avem si alte prioritati! oricum ca sa ne asiguram ne-am facut rezervare in martie la predeal asa ca pe 23/24/25 am prima vacanta din an programata, ca la vara cine stie daca mai apucam! poate pe la 15 august,…sa vedem!

  12. eu vreau sa iau licenta si sa termin casa pe care o am in constructie cu iubitul meu! vara mea va fi foarte incarcata ca si vara trecuta! mi-am petrecut-o la santierul cucu! de asemenea dupa licenta mi-as dori sa imi gasesc cat mai repede un loc de munca! si sa citesc cat mai multe carti!

Leave a Reply

