Concurs de fidelitate 2013

A venit timpul sa deschid primul concurs din 2013 si am decis sa fie unul de fidelitate.Daca doriti sa va inscrieti trebuie sa:

1.Urmariti blogul prin e-mail

2.Sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele si adresa de e-mail

Reguli:

  • pentru un punctaj maxim,trebuie sa dati 3 comentari pe postare.
  • un comentariu trebuie sa aiba continut,sa nu fie ceva de genul:”super” sau “imi place”.
  • scrieti tot ce trebuie intr-un singur comentariu,restul de doua comentarii le puteti da ca raspunsuri ale altor comentarii.
  • ca sa inceapa concursul avem nevoie de minim 3 participanti

Premiile:

Locul 3 va primi un pachet cu swaguri(unul foarte frumos,cu swaguri foarte interesante si chiar semnate).

Locul 2 si locul 1 isi vor alege cate o carte din cele de mai jos.Prima oara va alege locul 1 o carte,iar dupa aceea,va alege si locul 2, din cele ramase.

legileatractieichimie perfectacop-1-altfel-de-ingeri12924120

GeneralaJames-Patterson__Generala-vol-II-Salvati-ma-de-aici-1305070446dedacc_copilarie-j-m-coetzeeavbooks

Avem asa:

-Volumele 1 si 2 din seria “Chimie Perfecta”

-Volumele 1 si 2 din seria “Generala”

-Altfel de ingeri

-The Boy Recession

-Copilarie

-Primele 2 volume din seria Academia Vampirilor(in editie de chiosc)-cine alege acest pachet,va primi amandoua cartiile.

Perioada de desfasurare a concursului este 8 ianuarie-8 februarie.

COMENTARIILE DE LA POSTARILE DESPRE CONCURSURI,SAU DESPRE CASTIGATORII CONCURSURILOR,NU SE IAU IN CONSIDERARE.

Succes!

47 thoughts on “Concurs de fidelitate 2013

      • ok :*
        Berende Valentina
        pink33_4u@yahoo.com
        Doamne ce entuziasmata sunt!As vrea sa castig foarte mult si voi faceti post-uri foarte interesante!:*:*O zi placuta,noapte buna,o dupa amiaza placuta,etc(depinde la cat citesti commul asta)=))))=))):*

      • Cat de tare. Eu inca nu mi-am luat AV, dar de citit, am citit pana la volumul 4🙂 Sunt niste carti super frumoase ce merita sa le ai in biblioteca. [Dimitri <3]

      • deci sincera sa fiu am cartile in biblioteca , editia de chiosc mai trebuie sa apara un volum , din seri aacademia vampirilor dar nu stiu daca sa ma apuc sa o citesc sau nu ..poate dupa cura de carti clasice si alte cele voi reincepe sa indragesc cartile de natura stiintifico-fantastica ;)) Nu prea cred ,,sunt prea prinsa in nebunia asta pe care pana la sfarsitul anului o uram de-a dreptul ..anului trecut ..

    • Pai Tyna,eu ma refeream la posturile de astazi.Concursul se desfasoara intre 8 ianuarie -8 februarie si sunt luate in considerare numai comentariile din aceasta perioada.

      • aaaaaaaaaaa……scz…e seara iar eu m-am obosit citind legile atractiei,si sunt cam ametita….de fapt in mare parte eu sunt cu capul in nori =))))) scuze inca odata :P:D:*

  1. Pingback: Castiga 2 carti + pachet cu swaguri - Concurs anotherbooksworld - Concursuri online | eConcursuri.com

  2. mie mi s-a blocat id ul interior,asa ca am unul de rezerva si vi-l las pe acesta:ioana_animalx_hiena@yahoo.com

Leave a Reply

