Castigator concurs “The Nine Lives Of Chloe King”

capture-20130108-005010

 

Wow!

Inca un concurs a trecut asa repede repede.Tocmai mi-am amintit ca astazi este ziua in care trebuie sa anunt castigatorul,asa ca am intrat repede pe random.org,iar mai sus puteti vedea rezultatele.

Si daca am numarat bine (si sper ca asa am facut),castigatorul este MALANCA ANDREEA.

Asteptam sa ne contactezi pe adresa geany.10000@yahoo.com,sau pe adresa alesutila@yahoo.com.Ai la dispozitie 48 de ore,in cazul in care nu dai niciun semn de viata,vom fi nevoiti sa extragem alt castigator.

Felicitari!

Stati pe aproape,pentru ca peste cateva ore vom deschide un concurs de fidelitate cu premii pe masura.

O zi frumoasa va urez!

11 thoughts on “Castigator concurs “The Nine Lives Of Chloe King”

Leave a Reply

