Interviu cu Courtney King Walker

courtney10388796

Nu cred ca mai trebuie sa va spun ca sunt foarte fericita ca , Courtney a fost de acord sa imi dea un interviu =)) Probabil nu ati mai auzit nici de ea si nici de cartea ei. De prima data de cand am vazut-o am spus ca trebuie sa citesc cartea , si prin intermediul lui Courtney poate voi avea ocazia. M-a impresionat foarte mult ca mi-a raspuns la mesaj imediat a doua zi… a fost ca un soc pentru mine=))

 EU : Poti sa ne spui ceva despre tine? Ti-ai dorit intotdeauna sa devii o scriitoare?

COURTNEY : Nu imi amintesc sa fii fost mica si sa fi spus ca vreau sa fiu scriitoare , dar imi amintesc ca intotdeauna am vrut sa scriu povesti . In clasa a treia am scris si am ilustrat prima mea poveste , mi s-a parut ca a fost cel mai tare lucru din lume. Mai tarziu am scris o carte cu prietenul vecinului meu , Ceci , care a fost un artist foarte bun la 9 ani. Deci aveam aceasta carte scrisa impreuna  , numita ” The Great Escape” , despre un cuplu de soareci curajosi care merg intr-o aventura de la New York pana in Australia cu scopul de a slava vizuina lor , pentru a nu fi preluata de sobolani. Destul de interesant! Dar cand am mers la liceu si la facultate , m-am axat mai mult pe muzica si arta.

EU : Ce te-a inspirat sa scrii “On the fringe” ?

COURTNEY : M-am gandit la toate povestile de dragoste care au fost spuse de-a lungul timpului , in special cele mai recente de genul YA. M-am gandit la  dragostea adevarata in comparatie cu atractia fizica si ce s-ar intampla daca ai pierdut sansa de a spune cuiva ca l-ai iubit. Dar daca i s-a oferit o a doua sansa , chiar daca aceasta nu a fost permanenta sa exploreze acea dragoste? Vor face limitarile fizice dragostea mai usoara sau mai grea? Asta si chiar ideea de o poveste cu fantome a fost inceputulcartii “On the fringe” .

EU : Ai o rutina de scris?

COURTNEY : Nu neaparat. Sunt mama a 4 copii si sunt destul de ocupata , chiar si atunci cand copii sunt la scoala. Incerc sa scriu cel putin cateva ore in timpul zilei inainte ca , copii sa ajunga acasa si apoi seara dupa ce ei se baga in pat, ceea ce uneori poate face noptile destul de tarzii. Dar este liniste , si stiu ca nimeni nu ma va chema sau nimeni nu imi va cere sa fac ceva , asa ca uneori pot sta si cate 5-6 ore noaptea.

EU : Ce gen de muzica iti place sa asculti?

COURTNEY : Iubesc aceasta intrebare deoarece muzica este o alta pasiune de a mea ( si apoi este mancarea ! ) Sunt dependenta de muzica si intotdeauna imi fac un playlist in timp ce scriu.Am un playlist pe site-ul meu pentru “On the fringe” – pentru toate melodiile care m-au inspirat in timp ce scriam. Acolo este o melodie  specifica , care este melodia  cartii mele , numita “Middle Distance Runner” de Sea Wolf care explica intr-un mod perfect relatia dintre Claire si Daniel , in versuri. Este o melodie frumoasa , obsedanta , asa ca atunci cand veti avea sansa verificati si ascultati versurile. In cele din urma mesajul melodiei este acela ca , Claire este foarte departe de Daniel si nu poate ajunge la ea pentru ca nu are forta necesara.  El este cel care i-a cerut sa vina la jumatatea distantei unde ei pot fi impreuna.Aceasta a fost un fel de idee ” de margine ” pentru mine – un loc care este la jumatatea distantei dintre aici si acolo.

EU : Cine este autorul tau favorit?

COURTNEY :Gary D. Schmidt , un autor de YA/MG , iar cele mai bune carti ale lui sunt “The Wednesday
Wars” si “Okay For Now”.

EU : Descrie o zi obisnuita din viata ta.

COURTNEY : Ii trezesc la 7 pe cei 2 copii mai mari , iau micul dejun cu ei si ii conduc asfara la 7:30. Ma intorc pentru ai duce pe copii mai mici la scoala, le dau pranzul , iau micul dejun , le fac coafura si apoi ii duc la scoala la 9. Vin acasa – WHEW! ( liniste – o iubesc ). Fa curatenie , exerseaza , pregateste-te … si apoi fie spal rufele , fie fac cumparaturi sau scriu ( cu exceptia cazului in care nu trebuie sa merg la scoala ,sa merg la o intalnire sau sa iau pranzul cu un prieten).Apoi copii incep sa vina acasa si este nebunie cu teme , prieteni , pregatirea si servirea cinei , iar apoi citesc , scriu sau ma uit la TV impreuna cu sotul meu ,  apoi copii merg la culcare , iar eu fac curatenie in casa –  apoi LINISTE !!! Dupa toate acestea incep sa scriu ! (Imi pare rau daca suna prea obisnuit si plictisitor )

EU : Crezi ca “On the fringe” va fi publicata in Romania ?

COURTNEY : Asa sper! Nu m-am gandit inca la asta , dar prin intermediul blogului tau si prin intermediul acestui interviu sper ca se va raspandi vestea despre cartea mea , asa ca iti multumesc foarte mult !

Sper ca v-a placut interviul si vreau sa ii multumesc lui Courtney ca si-a facut timp sa raspunda la aceste intrebari. Imi place ca a dat niste raspunsuri ample  si ca a povestit si cate ceva din viata ei personala.

-A

6 thoughts on “Interviu cu Courtney King Walker

Leave a Reply

