Despre Distopii

IMG_3918

Prin intermediul acestui articol as dori sa aflu parerea voastra despre distopii.Stiti voi…acele romane care ne prezinta viitorul,dupa ce a venit apocalipsa,sau dupa ce lumea s-a autodistrus,sau dupa razboaie,sau pur si simplu un viitor mult mai tehnologizat si teleghidat de alte conceptii.

Printre distopiile mele preferate mentionez:

  • Jocurile Foamei
  • Divergent
  • Uratii
  • Eve

Dar si unele pe care nu le am in format normal:

  • Delirium
  • Spulbera-ma

Deci,voi ce credeti despre distopii?Care sunt preferatele voastre?

-G

16 thoughts on “Despre Distopii

  1. Nu am citit foarte multe distopii pana acum, dar le ador ♥ Prima pe care am citit-o a fost ”Eve”, iar dupa aceea cred ca am citit ”Divergent”. Dar imi place foarte mult si ”Spulbera-ma”, e o carte geniala<3 A, si vreau sa citesc si ''Delirium'' (poate reusesc pana in vara😉 )

  2. Imi plac astfel de carti.Sunt un fel de SF-uri,dar fara extraterestrii.Am citit doar primul volum din seria Divergent si mi se pare de 100 de ori mai buna decat Jocurile Foamei.No offense🙂

  3. Nu stiu, pe mine ma cam deprima distopiile astea😀 Dar am citit Eve, Jocurile foamei, Divergent… Si oricat de mult m-ar deprima, tot nu pot sa ma abtin sa nu le citesc, pentru ca, pe de o parte, cand o sa vina apocalipsa aia smechera, noi, astia badasses care am citit distopii, stim ce sa facem, si o sa supravietuim. :> :))

  4. Sunt mai inapoiata cu acest gen de literatura, spre rusinea mea citind doar 3 carti: Eve vol. 1 ( dupa parerea mea a fost porcaria lumii) si primele 2 volume din Jocurile Foamei – sau mai bine zis mai am putin si termin si al doilea volum. Jocurile Foamei imi place mult. Tare mult. Mult de tot. Totusi ma deranjeaza faptul ca Katniss trebuie sa ramana cu Rancezel – ah, pardon, Peeta.
    Sper sa am ocazia sa citesc si Divergent deoarece este una dintre seriile care ma tenteaza si despre care am auzit doar vorbe de lauda.

  5. Distopiile sunt genul meu preferat de carti. Pana acum am citit Eve ( primele 2 volume) , Uratii (primul volum) , Divergent ( primul volum ) , iar acum citesc volumul 2 din Jocurile Foamei ( care e genial😐 ) si Spulbera-ma .

    • eu prefer chestiile mai vechi,dar nu spun nu nici distopiilor…chiar daca cateodata ma fac sa cred ca chiar asa va fi viitorul.Si ma cam infricoseaza..

      • Mie nu-mi prea plac cartile scrise de multa vreme, mai ales cartile romanesti. Pur si simplu un sfert din cuvintele folosite nu le inteleg pnetru ca sunt regionalisme si arhaisme, iar profesorii numai dastea ne dau sa citim.

  6. am auzit multe despre fiecare distopie,dar niciuna nu am citit-o.m-ar atrage foarte mult divergent sau jocurile foamei,chiar daca nu cred ca o sa mi le achizitionez curand

  7. Imi plac mult cartile de genul asta. Preferata mea e “Divergent” care e o carte pe care nu o s-o uit niciodata. Am citit si “Eve” si “Spulbera-ma” (care a fost superba), dar inca mai am de citit “Jocurile Foamei” si “Uratii”. Acuma nu mai am timp sa mai citesc altceva pentru ca am de citit chestiile pentru scoala, dar cat de curand le voi citi si pe astea🙂

  8. Deocamdata am citit doar “Divergent” si trebuie sa spun ca o ador. Abia astept sa citesc si “Insurgent”, dar si “Spulbera-ma” si “Eve” despre care am auzit numai lucruri bune.

  9. doamne dumnezeule:X,ai numai bunatati acolo:X,eu am doar divergent,uratii si frumosii si divergent sincer,mi se pare cea mai buna de pana acum,e geniala veronica roth:X

  10. Îmi plac la nebunie, sunt printre cărţile mele preferate- Mai ales Jocurile foamei, sau chiar şi Eve. Spulberă-mă mi-am achiziţuionat-o de curând, deci nu pot spune multe despre ea :)))
    Acum depinde şă cât de bine scrie autorul, dar mie îmi plac la nebunie genul ăsta de cărţi.

Leave a Reply

