Friends

cats

Ce inseamna pentru voi prietenie?

In cazul care esti fata,consideri ca te poti imprieteni doar cu fete?In cazul in care esti baiat,consideri ca te poti imprieteni doar cu baieti?

Poate o prietenie adevarata sa arate si asa?:

tumblr_mg5lg9Tnur1reen9fo1_500

Din punctul meu de vedere,prietenia nu tine cont de gen,religie,etnie,rasa sau mai stiu eu ce.De cand ma stiu am si prieteni fete si prieteni baieti si asa mi se pare cel mai ok.Cum arata relatiile voastre de prietenie?

Cel mai mult imi place combinatia asta=)):

tumblr_m0dg3aoLVL1qezddto1_500

-G

11 thoughts on “Friends

  1. Cred in prietenie, chiar daca am avut parte si de prietenii false, dar asa mi-am dat seama ca am si prieteni care mi-ar fi aricand aproape exact ca prietenii adevarati. Bineinteles ca nu trebuie sa am doar prieteni de genul feminin, nu mi-as putea imagina viata fara baietii care sunt printre prietenii adevarati. Sper ca ati inteles ceva din ceea ce am incercat sa spun :))

  2. O prietenie adevarata poate arata in multe feluri, iar eu cred in ultima.
    Ador sa am prieteni, adevarati, cu care sa rad si sa-mi petrec timpul.
    Iti place One Direction?

  3. In ziua de astazi cu greu mai gasesti pe cineva care sa iti fie prieten adevarat. Eu una ma consider norocoasa , doarece am parte de prieteni care ma sustin , ma inteleg si pe care eu ii pot numii prieteni. Si eu am prieteni si fete si baieti , si mi s-ar parea aiurea sa am prieteni numai fete , e asa … sec =))

  4. Hm… si eu cred acelasi lucru.Tinand cont ca cei mai multi prieteni de-ai mei sunt fete,deoarece ma inteleg mult mai bine cu fetele.Ba chiar am o prietena foarte buna,despre care pot sa spun ca este sora mea!La mine e chiar ca si in filme:un grup de 2 fete si un baiat(baiatul fiind eu).Asa e!Prietenia nu are reguli,nu se bazeaza pe parerile altora,nu se bazeaza pe gesturi,cadouri,nu conteaza genul,religia,etnia(chiar deloc!).Cum ziceai si tu🙂

  5. Prietenia e un lucru fragil de care poate nu toata lumea are parte si aici ma refer la prietenia adevarata, caci prieteni falsi exista cu carul. E greu sa gasesti prieteni care sa-ti fie alaturi indiferent de situatie, atunci cand plangi, atunci cand razi, atunci cand crezi ca esti pierdut. Ei te sustin si ei iti dau putere, dar sa le fi si tu prieten la randul tau. Prietenia e un lucru mare, daca e adevarata. Degeaba esti inconjurat de 10 prieteni falsi, prietenul adevarat valoreaza cat 1000000 de prieteni falsi, chiar daca e numai 1.

  6. cred in prietenie,voi crede mereu in ea,deoarece prietenia este o latura foarte importanta a maturitatii si adolescentei noastre.ajungem sa cunoastem prieteni cu care impartim bucuriile si tristetile,dar,mai apoi,suntem tradati sau amagiti,pentru ca i-am avut ca prieteni,dar,chiar daca ai o gramada de prieteni,doar 1 bun valoreaza si iti va ramane alaturi

Leave a Reply

