The Hobbit de J.R.R.Tolkien

the-hobbit-movie-e1343383853962

Hobbitul, preludiul trilogiei Stapanul Inelelor, este povestea unor aventuri extraordinare prin care trece un grup de piticuti, in cautarea unei comori pazite de dragonul Smaug Magnificul. Participant fara voie in aceasta expeditie periculoasa, Bilbo Baggins, un hobbit iubitor de confort si lipsit de ambitii, isi descopera spiritul de aventura intr-o calatorie in care intalneste trolli, elfi, paianjeni uriasi, orci, dar si prieteni adevarati.

Radeti de mine faceti ce vreti , dar eu nu am mai auzit de Hobbit pana anul trecutšŸ˜¦ Stiam de J.R.R.Tolkien ca este autorul seriei “Stapanul Inelelor” , dar nimic mai mult=)) Am vazut cat de entuziasmata este lumea de aceste carti si cat de nerabdatori sunt sa vada filmul Ā si m-am documentat si eu.

Uitati aici si trailer-ul:

Filmul a aparut si in cinematografele de la noi anul trecut pe 14 decembrie. Deci daca sunteti fani “Stapanul Inelelor” cititi cartile , uitati-va si la filme ; eu inca nu stiu daca voi face asta curand, desi mi se par destul de interesante… Vor mai fii 2 filme , dar unul va aparea anul acesta , iar celalalt in 2014.

-A

Ce credeti?

7 thoughts on “The Hobbit de J.R.R.Tolkien

  1. Eu am fost zilele astea si am vazut filmul la cinema.Mi s-a parut atat de…..fals=)).Stiti cand va uitati la Harry Potter si realizezi ca nimic nu e real,dar totusi parca simti ca ar fi?
    Cand te uiti la The Hobbit ai senzatia ca te uiti la un desen animat=)).
    Este doar parerea mea.Pana aparut Gollum,pentru mine ala nu a fost film,dupa aceea lucrurile au inceput sa se miste si sa fie mai interesante.

  2. Nu am vazut stapanul inelelor,dar mi-a placut The Hobbit.Este adevarat ca inceputul a fost mai lent si dupa actiunea a luat-o razna,dar mie chiar mi-a placut filmul,mai ales in 3d.Mie,sincer cel mai mult mi-a placut de elfi.Voua de cine va placut cel mai mult?

  3. the hobbit mi se pare mie sau gresesc,ca e un fel de stilul harry potter =)) chiar nu stiu,mie singurul serial de acest gen mi-a placut si inca imi mai place este aventurile lui merlin:X,a fost singurul serial care l-am vazut si mi-au placut enorm de mult actorii si actiunea.

  4. cred ca m-ai degraba s-ar integra in stilul de serial razboinic =)),un fel de dinastia tudorilor,ceva de genul acesta.

Leave a Reply

