Asteptari pentru 2013-Geani

Ce-masuri-intra-in-vigoare-incepand-cu-2013

 

Anul acesta mi-am propus sa citesc urmatoarele carti in limba engleza:

  • The Evolution of Mara Dyer de Michelle Hodkin
  • Delirium,volumul 2 si volumul 3 de Lauren Oliver
  • Ali`s pretty little lies de Sara Shepard
  • The Unremembered de Jessica Brody

(sunt sigur ca lista se va imbogati pe parcursul anului)

Astept sa apara la editurile din Romania:

  • Cele 9 vieti ale lui Chloe King,volumul 3(Leda)
  • Naluca si naucul,volumul 2(Leda)
  • The Night Circut(Leda)
  • Legend(Leda)
  • Zece lucruri pe care le-am facut(Epica)
  • Linked(RAO)
  • Elita intunecata,volumul 3(Leda)
  • Shadow Falls,volumul 3(Leda)
  • Uratii,volumul 3(Leda)

Voi ce asteptari aveti de la 2013?

-G

8 thoughts on “Asteptari pentru 2013-Geani

  1. in ceea ce priveste cartile?hm vreau micutele mincinoase , cele noua vieti ale lui chloe king ..vreau jocul minciunii si true blod ,astept cu nerabdare sa citesc 2 carti vechi din biblioteca mamei …iar asa in rest ..pai vreau sa cresc adica sa ma mai inalt (neh am ramas blocata la 1.57) vreau sanatate, magie si lucruri bune ,,,cam atat de fapt mai vreau lucruri dar alea le tin pentru mine …

  2. Anul asta sper sa apuc si eu sa-mi iau (si sa citesc) Delirium, ca mi-o dortesc de ceva timp🙂
    Cat despre 2013, e un an fara asteptari pentru mine. Merg pe principiul ”No expectations, no disappointments”😀

Leave a Reply

