Asteptari pentru 2013 – Alexandra

Anul acesta mi-am propus sa citesc cateva carti in engleza pe langa multe alte carti in romana :

  • My life undecided de Brody Jessica
  • 52 reasons to hate my father de Brody Jessica
  • Being human de Patricia Lynne
  • The secrets de Jessica Sorensen
  • Mara Dyer de  Michelle Hodkin ( volumul 1 si 2 )

Si depinde de ce carti mai apar. Daca imi plac ,le citesc😀

Cartile care astept sa apara sunt:

  • Zece lucruri pe care le-am facut de Sarah Mlynowski
  • Uratii, volumul 3 de Scott Westerfeld
  • Bloodines de Richelle Mead
  • Obsidian de Jennifer L. Armentrout
  • Naluca si naucul , volumul 2 de Stacey Kade

4 thoughts on “Asteptari pentru 2013 – Alexandra

  1. 52 reasons to hate my dad are un titlu… epic =)) Face toti banii, zau asa😀
    Si Zece Lucruri astept si eu sa ajunga. Am facut precomanda si sunt foarte nerabdatoare sa o citesc!

Leave a Reply

