Top 10 carti citite in 2012-Geani

Peste cateva ore se incheie anul.Am petrecut impreuna o jumatate de an(aproape) in care cu siguranta mi s-a schimbat viata.Aici ma refer la program si la tot chestii de genul,pentru ca eu chiar nu pot sa-mi aduc aminte ce faceam inainte de blog=)).

Anul acesta am citit foarte mult si sunt mandru de mine=)).De la carti clasice(pe care nu le vom mentiona pentru ca nu imi prea plac),la carti cu vampiri(pe care nu le vom mentiona doar putin putin),la distopii(care vor umple tot topul pentru ca le ador=))).

10.Delirium de Lauren Oliver

delirium

 

Mi-a placut lumea creata de autoare.Pe bune acum,cum ar fi o lume fara iubire?Ideea asta mi se pare atat de interesanta.Abia astept sa continui seria.

9.Spulbera-ma de Tahereh Mafi

561910_3770080847533_1142077155_3626935_933424383_n

 

Cartea asta a fost una dintre cele mai discutate carti ale anului 2012.Mi-a placut doar din cauza elementelor distopice(avand in vedere ca acesta este genul meu preferat).Povestea mi-ar fi placut muuult mai mult daca nu era finalul(cine stie cunoaste).

8.Uratii de Scott Westerfeld

Uratii

 

Mi-a placut enorm de mult cartea asta cand am citit-o la inceputul lui 2012,dar am descoperit ca se poate mult mai bine de atat.Ideea este geniala,dar volumul 2 trage seria in jos.Voi face o recenzie in curand.

7.Jocul Minciunii de Sara Shepard

the lying game

 

Nu cred ca am ceva de comentat despre seria asta,pentru ca eu unul o ador.S-ar fi gasit mai sus in topul meu,dar sunt atatttt de multe carti superbe.Din punctul meu de vedere seria nu depaseste Micutele mincinoase,dar se apropie foarte tare.Sunt super curios sa vad ce se intampla in urmatoarele volume.

6.Instrumente mortala de Cassandra Clare

orasul-oaselor-instrumente-mortale-horz

 

Seria Instrumente Mortale este absolut mortala.Mi-a placut mai mult cu fiecare volum.Personajul meu preferat este Simon(phh)=)).Nu cred ca mai am rabdare pana apare volumul 6.Sunt super super incantat de film,chiar daca mare parte din trailer nu seamna deloc cu imaginatia mea.

5.Being Human de Patricia Lynne

12010541

 

Cand am primit cartea asta(Thanks Patricia) nu aveam nicio asteptare sa imi placa atat de mult.M-a surprins prin povestea ei nu tocmai obisnuita si prin lectiile de viata pe care le ofera,prin valorile morale pe care le poti extrage din subiectul cartii.Ceea ce nu mi-a placut a fost ca Patricia nu a creat o serie si s-a limitat la un volum.Totusi cartea chiar merita citita.

4.Pretty Little Liars de Sara Shepard

Pretty_Little_Liars_Novels

Desigur ca eu citesc cartile astea de mult timp,dar anul acesta am citit cartile de la 5 la 11(daca nu ma insel).Nu cred ca mai este nevoie sa spun ceva despre seria asta din moment ce toti stiti cat de mult imi place.

3.Cele 13 motive de Jay Asher

Cele-13-motive

Cu siguranta una dintre cele mai bune lecturi din anul 2012.Mi-a placut la inceput din cauza ca imi amintea foarte tare de una dintre cartile mele preferate-“De veghe in lanul de secara” de J.D.Salinger.Povestea este superba si chiar as putea spune ca m-am simtit ca si cum traiam aventura alaturi de Clay(personajul principal).De cand am citit despre carte eram absolut sigur ca imi va placea si chiar asa a fost.

2.The Unbecoming of Mara Dyer de Michelle Hodkin

maradyer

 

Cartea care m-a facut practic sa ma dau cu capul de pereti.Cred ca asta este si motivul pentru care mi-a placut,m-a facut sa ma gandesc atat de intens la toata actiunea(exact cum obisnuiam sa ma opresc din citit Harry Potter si sa stau minute in sir gandindu-ma la ce se intampla).Ceea ce este frustrant este ca la Mara Dyer nu mi-am putut da seama=)).Daca simtiti nevoie sa ganditi vreodata(just kiddin`)=)),cititi Mara Dyer.

1.Insurgent de Veronica Roth

11735983

Nu cred ca este vreo surpriza,pentru ca stiti cu toti cat de innebunit eram cand am citit Divergent.La inceputul blogului tot ce faceam era sa vorbesc despre Divergent=)).Insurgent nu s-a lasat deloc mai prejos.Iar finalul ala…..OMG!

Eh cam asta este.Nu ezitati sa va lasati si voi Top 10 carti citite in 2012 la sectiunea de comentarii.

Va pupus:*

-G

 

 

6 thoughts on “Top 10 carti citite in 2012-Geani

  1. Asta e topul meu:
    1. “Finale”- Becca Fitzpatrick
    2. “Tacere”- Becca Fitzpatrick
    3. “Beautiful Disaster”- Jamie McGuire
    4. “Losing It”- Cora Carmack
    5. “Sweet Evil”- Wendy Higgins
    6. “Obsidian”- J.L. Armentrout
    7. “The Vincent Boys”- Abbi Glines
    8. “Thoughtless”- S.C. Stephens
    9. “Legile Atractiei”- Simone Elkeles
    10. “Immortal City”- Scott Speer
    Si multe altele. Scuzati daca n-am scris toate numele corect🙂

  2. Anul asta,topul meu a fost urmatorul:
    1. Divergent de Veronica Roth
    2. Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter
    3. Micutele Mincinoase(volumele 1,2,3) de Sara Shepard
    4. Academia Vampirilor(intreaga serie) de Richelle Mead
    5. Clubul V de Kate Brian
    6. Privilegiul de Zoey Dean
    7. Casa Noptii(toata seria) de P.C. Cast si Kristin Cast
    8. Jurnalele lui Stefan de L.J, Smith
    9. Obsesie de Melissa Marr
    10. Vampirii Sudului de Charlaine Harris

  3. Delirium si Instrumente Mortale vreau sa le citesc si eu, mi se par interesante. Oricum, tu sigur m-ai convins sa mi le iau!
    Cat despre Spulbera-ma, trebuie sa te contrazic, finalul mi s-a parut unul destul de bun. Dar asta este doar parerea mea🙂

Leave a Reply

