Top 10 carti citite in 2012 – Alexandra

Avand in vedere ca eu m-am apucat de citit calumea abia de prin septembrie nu am citit asa de multe carti , dar va voi prezenta topul meu πŸ™‚

1.Cele 13 motive de Jay Asher

Image

Nu am pus “Cele 13 motive” degeaba in top. Este cea mai buna carte pe care am citit-o si chiar ma avut multe de invatat din ea. Imi pare rau ca nu exista si un al doilea volum , dar oricum cu ce ar mai trebui sa continue povestea asta? Este perfecta asa cum este.

2.Divergent de Veronica Roth

Image

Cu greu m-am abtinut sa nu pun “Divergent” pe primul loc=)) Inca nu mi-am revenit si curand nu o sa imi revin. Cartea asta va ramane intotdeauna speciala pentru mine si abia astept sa citesc Insurgent , poate ajung vacanta aceasta.

3. Harry Potter de J.K.Rowling ( vol. 1 si 2 )

Image

Image

Daca tot m-am apucat de seria Harry Potter m-am gandit sa includ si cartile acestea in top. De cand citesc Harry Potter as vorbii intr-una despre el , dar nu toata lumea ma asculta πŸ˜› Si cu cat patrund mai adnc in poveste cu atat ma inspaimant mai mult . Sunt curioasa cum o sa fac la ultimul volum=))

4.Jocurile foamei de Suzanne Collins ( vol 1 )

Image

Azi dimineata am terminat cartea si doamneee , e superba. Odata ce am pus mana pe ea cu greu am lasat-o din mana =)) Daca ar trebui sa aleg intre ea si Divergent… nu as putea alege deoarece amandoua mi-au placut in mod egal. Acum sa vad cum vor fi si celelalte volume πŸ˜€ Suzanne Collins are niste idei geniale si chiar mi-a facut placere sa citesc din Jocurile foamei .

5. Uratii de Scott westerfeld

Image

” Uratii” a fost o carte partial buna. Subiectul pe care se bazeaza este unul foarte interesant , doar ca inceputul a fost cam lalait si aia nu mi-a placut πŸ˜€

6. Legile atractiei de Simona Elkeles

La un moment dat ziceam ca , Chimie perfecta este seria mea preferata , dar de atunci am mai citit si alte carti si decizia mi s-a schimbat. Legile atractiei a fost… o carte cam hot asa ( scuzati expresia , dar asa a fost =)) ) Acum citesc Chain reaction ( vol 3 ) si e destul de ok , dar o sa imi pare rau cand o voi termina. 😦 Imi va fi dor de atitudinea aceea de bad boy a fratilor Fuentes:))

7.Sacrificiul de Anna Carey

Pfff… Sacrificiul ma asteptam sa aiba mai multa actiune si ma asteptam sa apara ceva nou in ea. Β Cand am citit Eve ziceam ca este cea mai buna carte pe care am citit-o dar citind si volumul 2 … hm.. mi-am schimbat parerea . Subiectul a fost pe tot parcursul cartii… statornic , pur si simplu toata actiunea s-a petrecut in jurul acelui castel si prin imprejurimi.. , iar sfarsitul m-a enervat cel mai mult pentru ca a ramas asa … parca neterminat. Ma asteptam la mai mult de la Sacrificiul si sper ca celelalte volume sa fie mai bune…

8.Uneori sub clar de luna de Heather Davis

Volumul 2 din Nu plange sub clar de luna , Uneori sub clar de luna… a fost ok , dar parca a fost prea scurta si nu s-a intamplat mai nimic in ea. Shelby s-a transformat in varcolac si … atat:-? Eh , macar s-a terminat cu bine πŸ˜€

9. De veghe in lanul de secara de J.D.Salinger

Chiar daca este un roman clasic eu l-am citit si mi-a placut. Si chiar vi-l recomand , daca nu l-ati citit.

10.Georgina Kincaid de Richelle Mead ( vol 1 si 2 )

Trei cuvinte : Oh my God!!! :O Astea eu nu le pot numi carti . Practic in timp ce citeam imi venea sa imi dau cu cartea in cap. Dupa ce am citit primul volum am spus hai sa incerc si celalalt , cat de rau poate sa fie , dar a fost groaaaaznic X_X Poate unii spun ca este o serie nemaipomenita, dar eu o urasc din tot sufletul meu=)) si parca imi pare rau ca mi-am pierdut timpul cu ea =)) Oricum sunt absolut sigura ca nu mai vreau sa citesc si celelalte volume.

Sa stiti ca este cam greu cu topul acesta si pentru mine Cele 13 motive , Divergent , Jocurile foamei si Harry Potter sunt pe locul 1 , dar a trebuit sa le impart cumva. Nu trebuia sa pun Georgina Kincaid , dar n-am stiut ce alta carte sa pun=)) Anul viitor imi doresc sa am un top mai bun decat acesta:-D

5 thoughts on “Top 10 carti citite in 2012 – Alexandra

  1. Frumos top! Vad multe carti de pe wishlist-ul meu pe-aici *little bit envious* =))
    Si mie mi s-a parut cam lalaita actiunea din ”Uratii” pana pe la mijlocul cartii si imi cam pierise cheful sa o mai citesc la un moment dat… Totusi, mi-am schimbat putin parerea dupa ce am terminat cartea, caci finalul a fost destul de neasteptat.

Leave a Reply

