Blogul meu in numere #4

Daca tot este ultima zi a anului ne-am gandit sa va prezentam statisticile , oricum trebuia sa facem postul acesta , pentru ca am ajuns la postul cu numarul 700 =)) WOW! Defapt am trecut un pic peste 700 si sunt 705😛

Acum avem:

– 56, 590  vizualizari

-11,895  comentarii

– 155 followers

Avand in vedere ca blogul acesta are 5 luni si.. 10 zile daca nu ma insel=)) este chiar foarte bine , dar se poate si mai bine:-D Noi oricum suntem multumimti de ce am realizat pana acum, dar toate astea s-au intamplat numai datorita voua si am vrea sa va multumim muuuult de tot pentru asta!!!

Pupici!:*:X

-A

7 thoughts on “Blogul meu in numere #4

Leave a Reply

