Complexitatea

Image

Subiectul acesta este mai mult pentru fete , dar de ce nu si pentru baieti . Poate mai sunt si baieti care se confrunta cu asa ceva. Dar de cele mai multe ori fetele sunt complexate de felul in care arata.

Fetelor , sunt sigura ca majoritatea dintre voi de cate ori va uitati in oglinda spuneti ” Ah, uite cum arat , uite ce burta am! ” sau ” Vai , uite cat m-am ingrasat , trebuie neaparat sa slabesc ” . Spunand toate acestea nu va faceti decat rau. Sau daca cineva va spune ceva legat de felul in care aratati , chiar nu are rost sa le dati importanta. Ignorati-i!!

Daca va veti lasa purtate de acest val de complexitate… veti ajunge anorexice , la fel ca Bianca Dragusanu=)) Si sa nu ma intelegeti gresit pentru ca nu spun asta din rautate… doar ca astea sunt urmarile…

Fiecare putem arata cum vrem , daca chiar ne dorim cu adevarat , dar asta nu insemana ca trebuie sa ne intoxicam corpul cu diferite substante care sa ne faca sa aratam sexy=)) … cum ar fi… botox=)) Toate vedetele sunt disperate sa arate bine si asa , si chiar nu le inteleg…Pana la urma aceasta sete de a arata bine,la vedete, se numeste complexitate:-??

Sa nu incercati niciodata asa ceva , pentru ca nu aveti de ce!

Image

Si eu eram asa acum un an ,doi , dar acum am realizat ca nu are nici un rost sa ma framant pentru lucrurile astea. Facand asa ceva iti faci rau singur…Tot ce conteaza este ca tu sa te consideri frumoasa si sa nu ai astfel de ganduri despre tine :-d

Sper ca ati inteles ce am vrut sa va explic!:*

-A

8 thoughts on “Complexitatea

  1. complexitate frumos subiect abordat ..da ..chiar da ..cred ca toata lumea are un complex legat de cum arata , nu conteaza ca e fata sau baiat , ca esti slab sau gras…chiar si cei mai frumosi au cate ceva ce-i roade desi pt cei din jurul lor ei sunt perfecti,,deci nu as apela la cure drastice sau bisturiu pt a arata nu stiu cum,,ma accept asa cum sunt chiar daca am 1.57 inaltime =))

    • si eu am tot 1.57 inaltime si ani de zile am suferit din aceasta cauza deoarece imi vedeam prietenele cum cresc iar eu raman la vesnica inlatime de copil. Ei bine mi-a trecut. E mult mai faina o fata de 1.57 decat una de 1.90😀

  2. Hmm… nu m-am confruntat niciodata cu aceasta problema, pentru ca sunt inalta si slaba, si oricat as manca nu se pune nimic :))
    Orisicum, daca m-as ingrasa (bine, am facut asta, dar nu are importanta, am pus pe mine doar un kilogram intr-un an), deci, daca m-as ingrasa, sincer, nu m-as infometa nicicum, imi place prea mult mancarea ca sa o las singurica :)) Si eu am o problema cu oamenii care tin diete stricte si mai stiu eu ce.. Frate, traieste-ti viata, cine te iubeste, te va iubi oricum.
    Deci, sunt de acord 100% cu tine :*

  3. Complexitatea. Un subiect pe care il auzim de multe ori. Nu trebuie sa fim complexati de felul cum aratam pentru ca cei care tin cu adevarat la noi, ne accepta asa cum suntem. Nimeni nu este perfect, cu totii avem defectele noastre. Poate esti mai gras sau porti ochelari sau ai acnee, dar in interiorul tau se ascunde o persoana de milioane, care este mai importata? Sau e invers: esti slaba, esti cu forme, esti frumoasa, dar in interior esti stricata. Si sa te mai gandesti sa te ranesti sau deastea, pentru ce? Din cauza ca un baiat ti-a zis ca esti prea grasa? Atunci inseamna ca nu a tinut cu adevarat la tine. Trebuie sa te consideri tu frumoasa si sa fi cine esti.

  4. In ultimul deceniu toata lumea pune intai accent pe felul cum arati. Se spune ca atunci cand cunosti o persoana noua, te judeca dupa primele 2 secunde. Deci clar nu te judeca dupa ce ai in cap, ci dupa cum arati, si expresia fetei probabil. Chiar astazi am vazut la stiri o fetita de 14 ani care sa sinucis din cauza ca colegii din scoala o batjocoreau pentru felul cum arata, si era chiar draguta pentru varsta ei..un copil normal de 14 ani. Insa acum fetele de 14 ani arata si se poarta ca cele de 20…E o nebunie cand stii ca ai multe de oferit dar nimeni nu e dispus sa te bage in seama pentru ca nu ai un “aspect fizic placut”, cum se mai cere mai nou in toate ofertele de joburi. Nu e de ajuns sa te consideri frumos daca nu esti..te impaci doar pe tine, insa nu traiesti doar cu tine…si trebuie sa faci intr-un fel sau altul sa poti impaca o comunitate cat de mica cu care sa iti poti impartasii viata.

Leave a Reply

