Nervozitate

tumblr_mfiaadeIhy1rw8uh2o1_500

Cu totii cunoastem sentimentul care pe majoritatea ne termina in interior:nervozitatea.Astazi te-ai certat cu parintii,cu iubitul/iubita,cu cea mai buna prietena,ai luat o nota proasta si nimic nu merge asa cum ti-ai dorit tu.

Rezultatul acestei adunari de semntimente sunt nervii.Din punctul meu de vedere atunci cand esti nervos este ca si cum un animal este captiv intr-o cusca si nu stie ce sa faca ca sa iasa.Totul depinde si de persoana.Exista persoane care atunci cand au nervi tind sa actioneze violent cu alte persoane,sau poate chiar cu ei insasi.Eu unul atunci cand ma enervez,vorbesc foarte prost(daca ma intelegeti).

Referitor la persoanele care tind sa se raneasca singure,am vazut multe filme aceasta tema,am citit carti si am cunoscut o persoana care chiar m-a impresionat,o persoana care obisnuia sa-si faca rani pentru a scapa de nervi.Putem vedea acest lucru in doua moduri:aceste persoane isi canalizeaza nervi spre interior,pentru a nu ranii pe altii,sau pur si simplu fac asta pentru satisfactie personala deplasata.

tumblr_mf56vg9CVZ1qbtg1to1_500

Nervii nu ies intotdeauna la suprafata,pentru ca unii oameni sunt foarte inchisi,iar nervii ataca pe dinauntru.Stresul se acumuleaza,nervii cresc pe zi ce trece,sentimentele de ura fata de persoanele care iti fac rau depasesc granite de neimaginat si ajungi asa:

tumblr_mfpdw9Ga8l1ruggz4o1_500

Poate acum vi se pare ca vorbesc din lipsa de ocupatie,ca sunt deplasat sau ca nu stiu ce zic,dar cazurile astea exista.Nervii sunt un factor care contribuie la mare mare parte din actiunile noastre si trebuie sa recunoastem ca atunci cand avem nervi spunem ceea ce gandim de fapt,dezlantuim animalul acela feroce din noi.Acum depinde daca-l dezlantuim impotriva altora,sau impotriva noastra…

Ceea ce trebuie sa intelegem din toata aceasta mica dezbatere a mea pe aceasta tema este ca:

tumblr_mfklxmdpWw1s0f0y8o1_500

6 thoughts on “Nervozitate

  1. Atunci cand am nervi imi doresc cu ardoare sa reusescin lucrurile pe care mi le-am propus pentru a putea arata ceva unor oameni. Pe mine nervii ma ajuta sa indeplinesc cate ceva si intotdeauna sunt buni, daca pot spune asa :))
    Nu am facut rau nimanui din cauza nervilor, pentru ca nu imi place sa fac rau nimanui ;)))
    Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic :))
    A, da, ce te-a facut sa scrii despre asta? Esti nervos ?

  2. Toata lumea imi zice ca sunt prea nervoasa pentru varsta mea, dar cand am nervi, asa cum vin si trec. Nu ma tine mult. Tip prin casa si asta se intampla de obicei in timpul scolii pentru ca se aduna tot stersul ala: invata la aia, fa tema la aia, invata la ailalta si atunci pur si simplu e prea mult. Trebuie sa te descarci cumva. Eu tip si imi vine sa rup caietul de matematica (cui nu-i vine?), dar nu asta e chestia. Nu am facut niciodata rau cuiva in momentele astea, nu prea vorbesc urat si nu m-am gandit nicio clipa sa imi fac rau mie insumi. Im trece repede tot timpul, iar apoi totul e de parca nici nu s-ar fi intamplat🙂

  3. de cele mai multe ori sunt zen, pt ca sunt o introvertita,dar cand ma enervez eu prefer sa plang, atunci izbugnesc in plans si apoi dorm…am avut si eu o coloega care se taia, iar ca sa scape basma curata a dat vina pe fostul ei iubit ,,,

  4. … eu cand sunt nervoasa prefer sa ma descarc . Ma descarc ori incepand sa plang , ori incepand sa ma plimb dintr-o parte intr-alta a camerei=)) Nu pot concepe ca cineva sa se raneasca singur , sau sa raneasca pe altcineva numai datorita faptului ca te-ai certat cu cineva sau nu mai stiu ce . Nu , eu nu as face asa ceva niciodata . Si nu suport cand cineva , atunci cand sunt nervoasa , incearca sa ma calmezez pentru ca mai rau face… si eu ma enervez foarte repede , nu am asa de multa rabdare:-??

Leave a Reply

