Rabdare

Ce intelegi tu prin rabdare?

Din punctul meu de vedere rabdarea este unul dintre cei mai mari dusmani ai mei.Stii sentimentul ala cand pur si simplu nu mai ai rabdare sa se intample ceva,sa vezi pe cineva,sa mergi undeva,sa ai ceva?In ultimul timp ma simt asa mereu.

Oare ce reiese din faptul ca intotdeauna sunt nerabdator?Ma gandesc ca imi ofera noi perspective asupra lucrurilor,ma face sa ma gandesc mult la lucruri si sa incerc sa le observ din mai multe puncte de vedere.Ma face sa devin ambitios intr-un mod in care stiu sigur ca ma va impinge sa imi indeplinesc visele sau dorintele.Ma ajuta sa-mi descopor latura care ma caracterizeaza a fi curios din fire.

Nerabdarea este un factor care ne impinge catre lucruri marete din punctul meu de vedere.Normal ca exista si cazuri in care oamenii nerabdatori actioneaza fara sa se gandeasca.

Rabdarea reprezinta o mare calitate care poate ca te ajuta in cele mai multe cazuri,dar oare reprezinta un factor care sa te determine sa lupti pentru ce iti doresti?

In concluzie consider ca mai bine sunt nerabdator,pentru ca asta ma determina sa fac lucruri marete,decat sa fiu rabdator si sa astept ca lucrurile…doar sa se intample…

Voi cum vedeti acest termen “Rabdare”?

Va las sa va ganditi in timp ce ascultati una dintre cele mai frumoase melodii din Univers-“Patience” a celor de la Take That.

-G

5 thoughts on “Rabdare

  1. Cred ca rabdarea si nerabdarea fac parte din latura aceea din noi care ne impinge sa facem anumite lucruri, sau daca vrei vocea aia care iti sopteste ca da, e ok sa faci chestia aia. Unii privesc nerabdarea ca pe un defect stii? Dar sunt de acord cu punctul tau de vedere, in viata e mai bine sa primesti cu entuziasm unele lucruri chiar daca nu stii cat de bune se pot dovedi. Deasemenea e bine sa fii si rabdator uneori pentru ca daca nu mai lasi si de la tine si spui ‘pas’ risti sa cazi in extrema opusa si anume impulsivitatea.
    Melodia e foarte faina, nu stiam de ea🙂

  2. Rabdarea e un lucru pe care eu nu-l prea am🙂 Cand eram mica eram mai rabdatoare, dar acum nu mai am atata rabdare. Si cand e sa fac ceva, debia astept sa vina timpul cand tre sa fac acel lucru, dar nu cred ca asta e neaparat ca esti nerabdator si actionezi nesabuit, ci doar ca e un lucru pe care il doresti foarte mult si nu credeai ca o sa se intample, iar acum cand se intampla, doar vrei sa vezi cum e. E bine sa fii si rabdator, dar nu la nesfarsit. Daca doar stai si astepti ca ceva sa se intample, nu o sa ajungi niciunde. Cateodata tre sa fii nerabdator si sa faci ceva ca acel lucru sa se intample. In concluzie, nu e bine sa fii nici foarte rabdator, nici foarte nerabdator. Trebuie sa le combini cumva si sa vezi care dintre cele 2 te ajuta mai mult in situatia in care te afli. Cat despre melodie, mie imi place🙂

  3. Spun doar atat : eu + rabadarea = antiteza garantata=)) Inainte eram o persoana foarte calma si lasam ca lucrurile sa se intample de la sine , doar ca de un an doi totul s-a schimbat , sau mai bine zis eu m-am schimbat. Cu cat inaintam in varsta rabdarea noastra va scadea. Acum la varsta adolescentei nu cred ca este nici o problema , dar cand vom fii si noi oameni mari cu familie si toate cele rabdarea va fi foarte importanta. Se zice ca , cu rabdarea se fac toate , dar la varsta mea nu consider ca este tocmai asa.

Leave a Reply

