Ce citim weekend-ul acesta… #5

Imagine

Acum ca a venit vacanta avem mai mult timp sa citim:X Asta numai daca nu trebuie sa citim si alte carti pentru scoala:( Lasand la o parte scoala , eu mi-am propus sa citesc cateva carti in vacanta . Deja am inceput sa citesc din ele=))

Eu voi citii:

  1. Maximum Ride – Experimentul Angel de James Patterson
  2. Divergent si Insurgent de Veronica Roth
  3. Chain Reaction de Simona Elkeles
  4. The secrets de Jessica Sorensen
  5. Jocurile foamei de Suzanne Collins
  6. Harry Potter de J. K. Rowling ( ultimele 5 volume )
  7. My life undecided de Brody Jessica
  8. Mara Dyer de  Michelle Hodkin ( volumul 1 si 2 , deoarece al treilea volum nu cred ca il voi gasi )

Si cam atata deocamdata, deoarece nu stiu cat imi va permite timpul🙂

Voi ce cititi?

-A

10 thoughts on “Ce citim weekend-ul acesta… #5

  1. Eu o sa termin “Breathe” si “When We Collide”, iar apoi cred ca o sa ma apuc de cartile de la scoala🙂 Si bineinteles ca o sa mai citesc si altele. Cred ca o sa ma apuc si de “The Secret of Ella and Micha” (daca tot mi-ai adus aminte de ea) si cred ca o sa continui cu seria “Sea Breeze”🙂

  2. Am vrut sa termin ”Pushing the Limits” in weekend dar mi-a fost putin cam lene😀 Si in rest, nu ma intreba ce citesc in vacanta pentru ca habar n-am😀 Stii ca la mine se schimba lista in fiecare zi. Bun, si trebuie sa citesc si ce avem pentru scoala😀

Leave a Reply

