Recenzie:Maximum Ride,Experimentul Angel de James Patterson

experimentul-angel-maximum-ride-vol-1_1_fullsize

Continut:

„Bun venit in cosmarul nostru. Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, insa ar putea fi, la fel de bine, si povestea ta. Suntem cu totii bagati in chestia asta, crede-ma pe cuvant… Continua sa citesti, nu lasa pe nimeni sa te opreasca.“ – Max
Max Ride, tanara de paisprezece ani, stie ce inseamna sa te ridici deasupra lumii – la propriu! Ea si ceilalti membri ai stolului – Fang, Iggy, Nudge, Gasman si Angel -sunt niste copii obisnuiti, doar ca au aripi si pot zbura. Pentru unii, pare un vis minunat, insa viata lor se poate transforma intr-un adevarat cosmar in orice clipa… ca atunci cand Angel, cea mai mica din stol, este rapita si dusa inapoi la „Scoala“, locul in care ei au crescut. Aici, inchisi in custi, au fost cobaii unor asa-zisi „savanti“, care au experimentat asupra lor diverse modificari genetice, pentru ca in final copiii sa fie 98% umani si 2% pasari. Si ca si cum asta nu ar fi destul, ei sunt urmariti de Eliminatori, oameni-lupi, alte fiinte mutante rezultate in urma experientelor cumplite din laborator.
Nimic insa nu poate intrerupe calatoria micului stol, la capatul careia copiii spera sa afle raspunsul la intrebarile care-i chinuie obsedant: cum au venit pe lume, cine sunt parintii lor, de ce sunt superiori altor fiinte umane, cum pot scapa de creaturile blestemate care-i urmaresc si multe, multe altele…
 Cand am inceput aceasta carte lucrurile au mers asa de lent…Cred ca de 4 ori intr-o luna intreaga am deschis-o,am citit prima pagina si am inchis-o la loc.Cand m-am hotarat sa trec de prima pagina m-a prins calumea.Chiar mi s-a parut o super viziune despre “ceea ce ar putea sa se intample in viitor cu societatea”.Lumea este atat de obsedata sa evolueze si sa descopere tot felul de lucruri incat poate uneori uita ce inseamna sa fi om,uita despre puritatea sufleteasca si chiar trupeasca(daca ne referim la Maximum Ride).
Personajele mi s-au parut foarte simpatice si chiar construite pe anumite tipologii.Max este evident tipologia adolescentei nevoie sa se maturizeze foarte repede iar Fang este adolescentul arogant caruia ii este frica sa se deschida celorlalti.Un personaj care m-a impresionat placut a fost Iggy care este orb.Mi-a placut pentru ca am avut ceva de invatat:Poti zbura oriunde  doar cu gandul,iti poti imagina orice doresti.Nu ai nevoie de vedere pentru ca imaginatia depaseste orice limite:-D.
Povestea mi s-a parut foarte bine definita,caracteristica stilului lui Patterson(stiti ce zic daca ati mai citit ceva de el).Trebuie sa recunosc ca nu mi-au placut capitolele super scurte.De obicei imi plac capitolele scurte(dar aici ma refer la 9-10 pagini/capitol).Capitolele din Experimentul Angel au 2-3 pagini,ceea ce e foarte stresant=)).Ceva ce nu mi-a mai placut a fost finalul care a fost total ciudat=)).Nu am stiut ce sa inteleg din el,sincer.
Luni ma duc sa-mi ridic volumul 2 din Maximum Ride de la sediul elefant si il voi citi probabil in vacanta de iarna.Revin cu recenzie si pentru acela:-D.Pana atunci Maximum Ride primeste:
4_stars

3 thoughts on “Recenzie:Maximum Ride,Experimentul Angel de James Patterson