Castigator concurs de fidelitate

Deci acum o ora am venit din oras si m-am aruncat practic asupra leptopului=)).M-am apucat sa citesc compunerile voastre si nu stiu cand a trecut timpul.Vreau sa spun inca odata ca imi pare tare rau de intamplarea cu Larisa.Nu puteam sa le las pe fete sa mai astepte:(,sper ca intelegi.Sper ca asta sa nu te faca sa te superi pe blog:-d.

M-am gandit bine si decis cum stam cu clasamentul.Cand am “jurizat” am luat in considerare in primul rand povestea,dar si coerenta si corectitudinea textului.Stiti foarte bine ca eu sunt impartial si cine are de gand sa creada ca am acordat premiile pe pile,nu il pot ajuta in niciun sens=)).Sorry=)).

Locul 3-Andreea

Locul 2-Krisszu95shinny

Locul 1-Ale

Felicitari tuturor!Astept sa vad ce premiu alege Ale,apoi sa vedem ce alege Criss si dupa acea Andreea ramane cu ce a ramas:-D.

Succes maine la scoala,va ador:*:X!

24 thoughts on “Castigator concurs de fidelitate

  1. Nu trebuie sa iti mai ceri atat de multe scuze, te-am inteles perfect :*
    Felicitari fetelor, ma bucur mult pentru ele, doar imi sunt prietene, sa se bucure de premii.
    Blogul tau va avea intotdeauna un loc special in inima mea, tot asa ramane, nu conteaza daca am castigat sau nu un concurs😀

  2. Am aflat vestea azi dimineata si am tinut-o intr-o veselie toata ziua, dar intr-un fel ma simt si prost pentru ca stiu ca , Krisszu vrea Being Human , dar aia o vreau si eu si nu stiu ce sa faaac , offff…:-( Si felicitari fetelor, sunt sigura ca ati avut niste compuneri minunate si mi-ar face placere sa le citesc:D

  3. hm,..sincer nu mi se prea pare corect , sa se schimbe premiul pt cadaca sunt carti pe care eu nu le am …posibil sa mi le doresc sau valabil pt oricine …eu ma gandesc ca le poti oferii cadou, nu stiu, eu nu prea am cui ..stii tu? Nu e vorba despre asta , dar nu stiu , doar ca mi se pare ciudat sa schimbe ceva ce a fost initial oferit …:)) Nu mi-o lua in nume de rau, dar sunt o persoana destul de corecta si ciudata …:)) Si eu am jurnalele vampirilor, tocmai de aceeati-am oferit tiesansa asta sa le ai :)) nu stiam ca tu le ai deja in biblioteca in momentul in care am ales …apoi am vazut ..Adica stiam de la inceput ce premii sunt puse in joc🙂 …Imi cer scuze Andreea , dar este doar o opinie …

Leave a Reply

