The X Factor US #2

Astazi va prezint un alt concurent de la X Factor:Beatrice Miller.Stiu ca nu are o voce mai buna decat Carly Rose Sonenclare(concurenta pe care am prezentat-o ieri),dar Beatrice este preferata mea,nu stiu de ce,are ceva care-mi palce mult.Imi place tonul ei ragusit….

Credeti-ma ca alaltaseara cand a iesit Beatrice din competite aveam nervi rau rau de tot.Cum pot sa dea asa minunatie de copil afara!Sper din tot sufletul sa reuseasca sa se lanseze in muzica.Mentorul ei a fost Britney Spears,asa ca presupun ca o va ajuta.

Va las cu reprezentatia ei de la Judge`s House si cu reprezentatia din primul show live.Va rog urmariti pana la final.Enjoy!

4 thoughts on “The X Factor US #2

  1. Are o voce extrem de buna si nu stiu ce sa zic…. pierderea lor. Pentru ea sunt sigura ca a fost o exeprienta frumoasa si ca a ramas cu ceva in urma acestui concurs si sper si eu sa o lanseze cumva Britnay..

Leave a Reply

