Versurile care fac melodia #34

Inainte sa ma apuc sa fac teme am decis sa mai postez inca un articol.Stiu ca am acum cateva zile am postat melodia asta la “Melodia zilei”,dar inca nu mi-a trecut obsesia pentru ea.Asa ca haideti sa vedem cateva versuri din “She wolf” produsa de Sia si David Guetta:

“A shot in the dark
A past lost in space
And where do I start?
The past and the chase”

“You loved me and I froze in time  :MY PERSONAL FAVORITE:x:X:X
Hungry for that flesh of mine”

“But I can’t compete with the she-wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes?”

“The thrill of the kill
You feel is a sin”

11 thoughts on “Versurile care fac melodia #34

  1. Ce sa zic de cand cu melodia… ieri oricum am ascultat-o cred ca 2 ore incontinuu=)))) si cat le priveste pe versuri… cel mai mult imi plac astea : ” You loved me and I froze in time / Hungry for that flesh mine “. Dar ascultand-o de mai multe ori mi-au ramas niste versuri intiparite in minte :The past, and the chase/
    You hunted me down/Like a wolf, a predator/I felt like a deer in love lights :X

  2. P.S: Imaginea aia ma sperie rau de tot , dar imi trece cand ma gandesc ca ea este tipa care ne trateaza cu spatele ( stiti voi ce vreau sa zic=)))))

  3. Ah,ador piesa asta♥Iti da un feeling de bbucurie,mi-a inseninta ziua.Mersi mult!A da si poza ma sperie :)) parca ar fi juliturile mele :))

Leave a Reply

