Situatie concurs de fidelitate

Asta e fata mea acum!

Imi pare rau sa va anunt (intr-un fel doar) ca numai 4 dintre cei inscrisi au intrat in finala.As vrea sa schimb situatia,dar nu pot.Sper ca asta sa nu va impiedice sa urmariti blogul.

1. Ale – 435
1. Andreea – 435
2. krisszu95shinny – 429
3. larisaoana – 428
4. Torok Jozsef – 373
5. paunaoana – 247
6. stephy2301 – 192
7. mariacris98 – 159
8. eve – 129
9. Penca Cristina – 27
10. floriginal – 13
11. Sabina295 – 4
Chiar daca krisszu95skinny si larisaoana au cu 6 respectiv 7 comentarii mai putin decat concurentele cu punctajul maxim,le-am inclus in finala pentru ca nu sunt un nebun=)).Acum pentru niste mici scapari,dupa atata chinuaiala.
Sper sa nu se supere ceilalti,oi fi omis eu 2-3 comentarii pentru ca sunt tare obosit,dar nu aveam cum sa omit cu mai mult de 50 de comentarii.
Ce trebuie sa faca cei 4 finalisti:Ale,Andreea,Krisszu si Larisaoana
Trebuie sa scrieti o compunere(pe orice tema),dar care trebuie sa inceapa cu propozitia:”Cand imi aduc aminte de noaptea aceea,imi ingheata sangele in vene”.Sa aveti minim o pagina de word,maxim 10.Aveti timp pana miercuri la 00:00.Daca aveti vreo nelamurire,intrebati-ma.Sper ca va place subiectul,pentru ca mie imi place=)).
Succes!
Va pup pe toti:X!

26 thoughts on “Situatie concurs de fidelitate

  1. Ma bucur nespus de mult si deja am o idee pentru compunere , sper sa iasa ceva bun:D ( iar imaginea e asa de draguuuuta:X)

  2. Bravo fetelor!!Succes la compuneri si multa inspiratie🙂
    Apropo,ai scris de doua ori 1 :)) Si oricum,daca ceilalti nu au castigat,nu ai sa scapi de ei asa de usor(asa-i?)

Leave a Reply

