Castigator concurs Halloween(sponsorizat de Libris)

Cei de la Libris au decis si aveti mai jos raspunsul:

“Va multumim tuturor pentru ca ati ales sa participati la acest concurs si ati raspuns provocarii lansate de Geani  in parteneriat cu libris.ro.
Toate raspunsurile sunt interesante, tematice, ceea ce ne-a ingreunat misiunea de a alege un castigator. Am remarcat ideea Biancai Cristea dea transforma tematic toate copertile de pe site, propunerea Izabellei de a face pointerul de la mouse bagheta unei vrajitoare, ne-a facut pofta de placinte comentariul Claudiei si ne-a flatat declaratia de dragoste a Larisei Ioana; ne-a crescut adrenalina cand am citit postul Siminei si ne-am dat seama ca preturilor chiar le e frica de noi, ne-a placut teribil ideea Andreei Vasiliu cu imaginea de fundal un cimitir, iar pe post de pietre funerare sa fie cartile. Am remarcat insa pasiunea cu care au scris Moroti Cristina, Paun Catalina Cezarina si Gherasim Antonia. Cred ca suntem cu totii de acord cu Stoica Ileana ca posturile lor sunt pline de imaginatie, pasiune, foarte creative si foarte multa atentie la detalii. Pentru ca regulile jocului trebuie respectate intocmai, nu putem desemna trei castigatori, asa cum nu va putem desemna castigatori pe toti. Si pentru ca nu ne putem decide intre cele trei, am lasat soarta sa hotarasca…prin tragere la sorti (dintre cele trei) castigatoarea acestui concurs este Paun Catalina Cezarina!
Felicitari Catalina!
Va multumim pentru creativitatea de care ati dat dovada.
Cu drag,
Libris”

Felicitari si va multumesc pentru participare!Sunteti niste draguti!Dragutii mei nebuni=)).

Catalina,vei primi voucher-ul de la cei de la Libris prin mail.

42 thoughts on “Castigator concurs Halloween(sponsorizat de Libris)

    • Si pe mine m-au marcat unele raspunsuri, nu ma asteptam sa fie asa de bine gandite. S-a vazut ca nu au facut un lucru , numai sa fie facut; si chiar daca unele au fost mai scurtute , au impresionat fiecare cu ceva😀

  1. VA MULTUMESC FRUMOS TUTUROR! CHIAR NU MA ASTEPTAM! SUNTETI NISTE DRAGUTI TOTI! MULTUMESC GEANI PENTRU OCAZIA PE CARE MI-AI OFERIT-O DE A PARTICIPA LA ACEST CONCURS, SI MULTUMESC LIBRIS PENTRU VOUCHER. VREAU SA VA INTREB CEVA PE VOI TOTI, AVETI IDEEE DACA POT CUMPARA 2-3 CARTI CARE IN TOTAL SA NU DEPASEASCA VOUCHER-UL DE 40 LEI? NU DE ALTA DAR IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA IMI COMPLETEZ BIBLIOTECA, CU NISTE CARTI LIPSA.

  2. Am ramas datoare sa va spun ce mi-am comandat, asa ca am luat : http://www.libris.ro/literatura-universala/top-10—ferma-animalelor—george-orwell-POL978-973-46-2287-0–c7509–p376683.html FERMA ANIMALELOR-O carte superba, pe carenu am avut ocazia sa o citesc, un roman cu iz politic, care dispune si de ecranizari animatii pe caream avut ocazia sa le vizionez.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/anna-cu-ochii-verzi-1-2—steva-casati-modignani-NEM973-143-303-5–c7509–p321338.html- o carte despre care mai citisem niste recenzii si care m-a facut curioasa, si priviti ce super-mega- reducere am prins 84% cand pretul initial era de 47, 89.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/sezonul-otravit—tasha-alexander-NEM973-143-045-4–c7509–p373231.html- intrigi la curti imperiale, ador genul acesta de carti si aceasta a avut o reducere de 49,66%
    Marry Poppins al acrui link nu vi-l pot da, fiindca am impresia ca era ultima carte, oricum e la pretul de doar 7 lei si mi-o doream de mult timp in biblioteca, fiindca filmul mi-a fascinat copilaria
    http://www.libris.ro/spaniola/gramatica-limbii-spaniole—roxana-turcanu-BOO973-86518-3-2–c7560–p316323.html- o carticica care a avut o reducere de 10% si pe care am luat-o fiindca imi place spaniola, si o inteleg perfect, iar un mic indrumar gramatical nu-mi strica in biblioteca.
    Dragii mei nu pot sa cred ca doar cu 40 lei am reusit sa cumpar atat de multe carti! mi se pare incredibil! Va multumescinca odata si as vrea sa stiu, voi ce parere aveti despre aceste carti? le-ati citit? credeti ca o sa am parte de lecturi placute?

    • 😦 Ce ma enerveaza cateodata pc.ul.Vroiam sa scriu ” Felicitari si spor la citit :D” taste rele,foarte rele🙂

  3. Eu va multumesc. Cartile au ajuns astazi si sunt multumita de ele. Gusturile literare sunt diferite. Nu stiu nici eu mai nimic despre Anna cu ochii verzi si Sezonul otravit, decat ce am citit pe net, dar o sa descopar daca sunt grozave dupa ce le voi lectura. Stiti de ce nu aleg eu de obicei carti care sunt laudate? fiindca unele carti bune raman mereu in umbra, si nu au parte de atata reclama, dar uneori sunt mai reusite….Unoeri aleg din pura curiozitate sa citesc ceva despre care nu am auzit prea multe, si ramane sa vad daca am ales sau nu bine!

Leave a Reply

