Concurs de Halloween #2(Carte semnata de Kelley Armstrong)

Pentru ca vine sarbatoarea noastra favorita,Halloween,am decis sa mai deschid inca un concurs!Nu e asa ca va bucurati?Nu e asa ca sunt prea generos=))?

Premiul este o carte semnata si trimisa de celebra Kelley Armstrong.O stim cu totii ca autoarea seriei “Fortele raului absolut” si a noi carti lansate la Leda-“Magie de 2 bani”.

Ce trebuie sa faceti:

1.Lasa un comentariu cu numele si adresa de mail

2.Urmareste blogul prin mail(sa aveti mailul confirmat)

Perioada de desfasurare:27 octombrie-27 noiembrie

Castigatorul este ales Random.

Succes!

139 thoughts on “Concurs de Halloween #2(Carte semnata de Kelley Armstrong)

  1. Am incercat sa fac ceva la scoala de Hallowen, dar nu mi-a reusit chiar cum voiam eu. Elevii s-au distrat totusi.

  2. Sper sa fiu fericita castigatoare a concursului dvs. deoarece imi place enorm de mult sa citesc !

Leave a Reply

