Orasul Bantuit de Stephan King

Pennywise, clovnul în costum viu-colorat, ademenește tinerii trecători cu baloane, castane coapte și covrigei, cu miros de copilărie și cu minunate promisiuni. Dar când își scoate costumul, se transformă în păianjen. Sau în mumie… Respiraţia-i este otrăvită, orbitele-i sunt hăuri, iar mâncarea sa preferată este tocana de copii. Singura armă care îl poate doborî este prietenia. Personajele sunt vecinii dumneavoastră, oameni obișnuiţi aidoma dumneavoastră. Iar cartea trebuie să fie citită într-o încăpere bine luminată.

„În Orașul bântuit lumea copiilor se prelungește într-un imperiu al spaimei, în care puţini vor avea norocul să supravieţuiască înfruntării, căci răul absolut, «împăratul luminilor moarte», oroarea fără nume nu poate fi învinsă decât de iubire și prietenie. Un roman înspăimântător, desigur, o altă dimensiune a spaimei, dar și o poveste magnifică despre prietenie. King a scris o capodoperă.“
 ~ People Magazine

Cartea a mai aparut la editura Nemira dar in paperback si este stocul epuizat.Se va relansa in curand in editia hardcover si arata super,iar subiectul este demential.Ce ziceti?

28 thoughts on “Orasul Bantuit de Stephan King

    • Am auzit de Carrie si o sa o caut intr-o zi sa vad daca o gasesc in format PDF sa o citesc , sa vad cum ea . Cred ca daca o sa incep sa citesc genul acesta de carti nu o sa ma mai opresc=))

  1. Deci sa incepem..cartea asta imi dateroare numai privind coperta, stii fatza aia duce intr-un fel mastile acelea de la teatrul gresesc, chestia este caele sunt albe asta e putin , dar doar putin mai mult inspaimantatoare ….modul in care este creata coperta ma duce cu gandul intr-un oras sau casa bantuita ..mda titlul se potriveste cu modul in care ne este prezentata coperta…despre continut :)) ..nu stiu le ce as putea sa ma astept dar eu urasc clovnii ma sperie, am impresia ca aduna o multime de copii si le fura fericiea ,,( cred ca m-am uitat prea mult la desene animate-mult prea mult ) Nenea King e o legenda in ceea ce face sau facea pentru ca spre rusinea mea nu stiu daca dansul mai traieste sau nuh ..nu le am eu cu vietile lor personale …oricum cred ca ai avut parte de o lectura frumoasa , inspaimantatoare dar frumoasa in cazul in care ai citit-o desigur …

  2. Mi se pare interesant subiectul, dar pe mine una ma ingrozeste, nu sunt adepta acestui stil si nu vreau sa incep sa citesc carti cu subiecte gen acesta. Cat despre coperta, trezeste la prima vedere interesul de a o citi, dar apoi devine o coperta simpla si hidoasa (din punctul meu de vedere)

  3. O adevarata opera de arta a minunatului nostru Stephen King. O carte care merita citita, care te atrage treptat treptat in lumea groazei creata cu maiestrie de o minte sclipitoare si o poveste care te va face sa te simti in permanenta urmarit, iar fiori ai fricii va vor colinda fiecare fibra a corpului si asa intinsa la maxim

  4. Imi place cum incepe descrierea=))….. totul este viu si colorat , covrigei si balonase =)) , dar citind in continuare mi se facea pielea de gaina =)) Iar coperta este foarte tare si inspaimantatoare!

Leave a Reply

