Recenzie + John Saul-Povestiri din cripta #3

Exista locuri in care raul se adaposteste, lucruri in care raul se impregneaza, suflete in care raul salasuieste. In ce masura reuseste oricare dintre noi, ajuns intamplator in preajma raului, sa se pastreze necorupt? Vacanta de vara se transforma intr-o inlantuire de cosmaruri pentru trei adolescenti care fac o descoperire stranie: o incapere secreta, in care timpul are alta consistenta, iar obiectele au origini sumbre. Un lac in preajma caruia se petrec disparitii misterioase, o casa pe malul apei ce pare a atrage ganduri sangeroase, iata decorul in care cele mai sinsitre imagini devin realitate.

Parerea mea:Din toate romanele lui John Saul,as spune ca asta si inca unu sunt preferatele mele.Nu stiu de ce,dar mi-a placut foarte tare.Spun ca nu stiu de ce pentru ca nu a avut o poveste foarte speciala.3 adolescenti,casa pe plaja,personaje suspecte la tot pasul.Mi-a placut foarte mult ideea referitoare la camera in care timpul avea alta consistenta.Mi s-a parut ca povestea a fost atat de bine innodata,incat la un moment dat a trebuit sa inchid cartea si sa ma gandesc la ce s-a intamplat.Finalul a fost epic,dar putin cam prea previzibil.

Ce nu mi-a placut la carte in sine a fost ca actiunea se tot muta de la un personaj la altul(ceea ce nu prea imi place de obicei).Si un lucru care mi-a displacut foarte tare a fost traducerea.Pe bune ca cei de la RAO au nevoie de traducatori mai buni(aceasi problema exista si la Amurg).Cea mai penibila traducere a fost “aversa de ploaie”(atunci chiar imi venea sa inchis cartea=))).

Per total mi-a placut super mult cartea si John Saul este un maestru al acestui gen.Va recomand cartea pentru ca nu este foarte infricosatoare,dar iti provoaca niste cosmaruri nu tocmai placute=)).Nota ar fi 4.5/5 si asta pentru ca se tot schimba actiunea:-D=)).

48 thoughts on “Recenzie + John Saul-Povestiri din cripta #3

  1. Nu stiu daca voi citi cartea, dar daca actiunea sare de la un personaj la altul mi se pare putin greoaie. Mai vad eu, oricum, va trebui sa citesc odata si-odata o carte din genul horror.
    P.S. Imi place titlul.

  2. Imi suna interesant titlul dar nu cred ca as citi-o daca as avea in biblioteca si daca m-as apuca, si actiunea ar fi naspa (adica de la un personaj la altul), as inchide cartea, i-as citi rezumatul si gata:D

  3. Cum am mai spus nu am mai citit niciodata o carte horror. Trebuie sa fac chestia asta intr-o zi=)) Imi place descrierea , dar nu stiu daca as rezista eu sa citesc asa ceva =))

    • Cred ca daca as citi o carte horror n-as putea sa raman singura in casa sau sa ies afara singura=)) Dupa ce vad un film hprro imi trebuie cateva zile ca sa imi revin =)))))

  4. Suna interesant. Chiar n-am mai citit de ceva vreme o carte de groaza iar cartea asta chiar mi-a captat atentia. Nici mie nu prea-mi place extraordinar de mult cum se schimba perspectiva de descriere a actiunii prin intermediul altor personaje insa mai depinde si de cum este scris, unor scriitori le iese foarte bine chestia asta in timp ce altora nu prea.

  5. Imi place John Saul. Imi plac cartile horror si John Saul si Stefan King sunt preferatii mei in domeniul asta. Cartea asta nu am citit-o dar am citit alte carti de John Saul si mie mi se pare ca este chiar talentat. Imi place recenzia ta mult incat imi starneste interes.

  6. Salut, asa de curiozitate, pentru ca vad ca iti place acest gen ai citi Jhon saul casa de la rascruce? Daca nu ti-o recomand din tot sufletul, desi eu trebuie sa recunosc nu sunt o mare fana ,,,insa ar merge un astfel de gen literar acum in apropierea halloweenului …

  7. Intrebare de ce povestiri din cripta ? am mai vazut titlul asta la recenzile cartilor horror pecare le-ai realizat este interesant dar derutant, pentru ca ma duce cu gandul la serialul povestiri din cripta cu personajele alea de vorbeau numai minuni ;)) ori asta ori poate ca ai ales chestia asta ca si o denumire pentru categorie cine stie …

    • Povestiri din cripa,probabil pentru ca e horror(100%) si oarecum iti da o senzatie asa ,de teama(eh sa nu exageram).Poate e vreo povestire despre mortii.EU zic ca merita sa o citesti.(EU cu e mic trebuia :)) )

Leave a Reply

