Super concurs pe blogul Carturesti

Pentru că mai durează puţin până ce prietenii de la Editura Trei lansează cartea în limba română, vă propunem să încercaţi voi o traducere a titlului din engleză. Pentru inspiraţie: în franceză, acesta s-a tradus ca Une place à prendre/Un loc de ocupat, iar în germană ca Ein plötzlicher Todesfall/O moarte subită. Cel mai interesant şi inspirat răspuns lăsat în spaţiul de comentarii de mai jos e premiat cu exemplarul în engleză al cărţii semnat de J. K. Rowling. Dacă ne e greu să facem departajarea între răspunsurile primite, vom apela la tragerea la sorţi a unui câştigător.

Aveţi timp să ne răspundeţi până luni, 22 octombrie, la ora 11:00. Câştigătorul va fi anunţat pe blogul Cărtureşti luni, la ora 17:00.

M-am gandit initial sa nu va spun de acest concurs pentru ca as fi avut eu mai multe sanse de castig=)))(Ce malefic sunt),dar m-am gandit la voi.Habar nu aveti cat ar inseamna daca as castiga cartea asta=)).Phoa..cred ca sunt unul dintre cei mai mari fani Harry Potter(ascund multe secrete negre..cum ar fi ca ma uit la Printul Semipur aproape in fiecare zi cand imi fac temele=))),o sa va mai zic si altele cu alte ocazii).

Oricum,succes si  sa va vina idei cat mai bune.Si daca se intampla sa castige unul din voi si nu sunteti asa mari fani Harry Potter si J.K.Rowling vindeti-mi mie cartea cu orice pret=))(ORICE PRET)=)).

50 thoughts on “Super concurs pe blogul Carturesti

  1. UuuUuUUu ce dragutz este concursul.O sa ma inscriu repede repejor,dar nu cred ca voi castiga…pur si simplu…nu prea am noroc.:))

Leave a Reply

