John Saul-Povestiri din cripta #1

Hi Blog Buddies!

Deschid in seara asta o noua rubrica destinata(nu numai ) iubitorilor de horror.In cadrul acestei rubrici o sa va prezint o data la o 2 zile,la 3,poate si o data pe zi,cate o carte a maestrului horror John Saul.Azi avem romanul “Cosmarul”,pe care eu l-am adorat.

Când vrei să îţi vinzi casa, nu ştii cine îţi poate intra pe uşă. Sau ce urmăreşte. Sau pe cine. Coşmarul oricărui părinte devine realitate pentru Kara Marshall când fiica sa, Lindsay, dispare din dormitorul ei în timpul nopţii. Poliţia bănuieşte că este vorba doar despre o adolescentă care a fugit de acasă, frustrată că este nevoită să-şi părăsească oraşul, prietenii şi şcoala, odată cu mutarea în alt oraş. Kara însă crede afirmaţiile lui Lindsay, care se simtea urmărită şi se teme de ceea ce-i mai rău: că un obsedat fără nume şi fără chip a pătruns în casa ei, căutand mai mult decât o nouă locuinţă. Pe măsură ce tot mai multe persoane încep să dispară, bănuielile Karei se transformă într-o teribilă certitudine: cineva stă la pândă, face planuri diabolice şi aşteaptă momentul potrivit pentru o altă vizită fatală, transformând viaţa celorlalţi într-un adevărat coşmar.

Ce credeti despre noua rubrica?Dar despre “Cosmarul”?

50 thoughts on “John Saul-Povestiri din cripta #1

  1. Noua rubrica va fi pe placul meu. Ador cartile horror❤
    Cat despre cartea asta, vreau sa o citesc. Maine ma duc la biblioteca sa mi-o iau😡

    • Ce bine de tine ca ai o biblioteca care sa aiba genul asta de carti :(( Eu daca ma duc si ii cer cartea asta imi zice aia ca sunt nebuna =)) habar nu au ca exista carti ca astea ( eu stau in Resita =))) deci…)

      • Ale, nu cred ca e chiar atat de rau. Cel putin, Resita e un oras despre care se mai stie cate ceva. Daca iti zic ca stau in Dorohoi, probabil de gandesti pe unde mai e si orasul asta sau cauti la google. Si cu toate astea, m-am dus intr-o zi la biclioteca scolii, i-am cerut o carte horror (pentru o verisoara) si mi-a dat-o, doar intrebandu-ma in cate zile pot aduce cartea inapoi:))
        Ceea ce se intampla la noi nu e nimic chiar de speriat, sunt orase in care nici nu exista acel loc numit binlioteca municipala, dar sa mai precizez de librarii.

      • Mi-ar placea sa stiu moldovenste=)))) , asa cand aud pe cineva ca vorbeste cu dialectul de acolo din Moldova , mai bine plec de acolo , ca nu ma pot abtine sa nu rad =))))

  2. Deci rubrica imi place foarte mult ..si yey sunt artista acum am inteles ce-i cu povestiri din cripta, nu a durat mult pana sa realizez cat trei zile ?…oricum nenea saul da e dragutz dar nu as iesi la o intalnire cu nici una din cartile lui..poate cu pisica din casa de la rascruce

Leave a Reply

