FRUMOŞII, cartea a doua din seria URÂŢII de Scott Westerfeld

TOTUL ESTE PERFECT! PERFECT… GREŞIT!

În sfârşit, Tally este frumoasă. Şi are tot ceea ce şi-a dorit vreodată! Arată perfect, are haine splendide, iubitul ei este teribil de sexy, iar în noua lume din care face parte acum, ea a devenit un personaj cât se poate de popular.

Dar, dincolo de distracţie – petreceri non-stop, libertate totală –, are sentimentul confuz şi sâcâitor că totuşi ceva nu este în regulă. Ceva important! La un moment dat, din trecutul ei de urâtă, soseşte o scrisoare. Citind-o, îşi aduce aminte ce este greşit în viaţa frumoşilor şi, brusc, pentru ea distracţia se termină.

Din acea clipă, Tally se confruntă cu o alegere dificilă: să facă efortul de a uita tot ce a aflat sau să lupte pentru propria-i viaţă – pentru că autorităţile nu au de gând să-i ierte pe cei care deţin anumite informaţii…

SUPER!Abia astept.Am devorat primul volum.Coperta este geniala!

6 thoughts on “FRUMOŞII, cartea a doua din seria URÂŢII de Scott Westerfeld

  1. Nici acum nu m-am apucat de primul volum. Dar ma bucur ca o sa apara si al doilea in curand. Despre coperta, nu stiu ce sa zic, nu prea imi place.

  2. Mi-a placut mult primul volum. Si as vrea sa il citesc si pe al doilea. Pot zice chiar ca am invatat foarte multe din ” Uratii” , chiar mi-a schimbat modul de a gandi. Ii datorez foarte mult acestei carti. Iar pentru cei care nu au citit-o , le-o recomand cu drag sa o citeasca… o sa aveti foarte multe de castigat .😀 (si poate ca o sa imi dati dreptate).

Leave a Reply

