Castigator concurs Generala(sponsorizat de Libris)

Dupa lungi dezbateri(pe bune…am stat si am citit si recitit pana la ora 2 jumatate dimineata),am decis cine castiga concursul Generala.Stiti ce greu e pentru mine pentru ca nu-mi place cand e un singur castigator:(.Dar nu am ce face,a trebuit sa aleg ce e mai bun.Voi oricum nu va suparati si stiu ca o sa concurati si la celalalte pentru ca pana la urma o sa castigati ceva.

Castigatorul este….

LANCEA CRISTINA

Felicitari! Astept datele tale.O sa le trimit celor de la Libris datele deseara.

O zi frumoasa tuturor!Mai vorbim cand ma intorc de la scoala:*

4 thoughts on “Castigator concurs Generala(sponsorizat de Libris)

Leave a Reply

