Versurile care fac melodia #28

Ma gandeam ce sa mai postez in cadrul acestei rubrici si mi-am dat seama ca nu am vorbit vreodata de Britney.Asa ca m-am gandit la melodiile ei si mi-am dat seama ce superficale sunt=)).Dar mi-am adus aminte de Everytime si am decis ca e alegerea potrivita…(Sau poate pentru ca m-am uitat la Glee aseara si am vazut melodia=)))…luati-o cum vreti)…

“Everytime I try to fly I fall
Without my wings
I feel so small
I guess I need you baby ”

“And everytime I see
You in my dreams
I see your face
Its haunting me
I guess I need you baby”

“I may have made it rain
Please forgive me
My weakness Caused you pain
And this song’s my sorry”

2 thoughts on “Versurile care fac melodia #28

  1. Cel mai mult imi plac versurile astea:
    “I may have made it rain
    Please forgive me
    My weakness Caused you pain
    And this song’s my sorry”
    S nu cred ca am mai ascultat melodia, dar oricum, versurile sunt frumoase.

  2. Imi place mult melodia asta! Este asa de emotionala!
    Si versurile preferate sunt:
    “I may have made it rain
    Please forgive me
    My weakness Caused you pain
    And this song’s my sorry”
    Desi e foarte greu sa aleg…

Leave a Reply

