Castigator concurs Ashleys

A trecut o luna?Cand?=)).Foarte curios…

Ei…ma bucur sa vad ca au fost 50 de oameni care au participat la acest concurs.Ma intreb,daca la acest concurs cu carti foarte ieftine din Romania au participat 50 de oameni…la ala unde voi da o carte semnata de Kelley Armstrong cati vor participa?Sper ca vor fi cat mai multi…

Sa nu mai lungim povestile….castigatorul este:

CAMELIA MIHU.Astept un mail cu adresa compelta.

Imi pare atattt de rau ca nu puteti primi cu totii cate ceva.Intr-o zi o sa fac eu rost de carti multe si o sa fac un giveaway gigantiiic.Cand va trebui sa anunt castigatorul concursului de comentarii o sa fie foarte dificil,pentru ca unii au petrecut ore pe blog si au trimis sute de comentarii!

Ce parere aveti despre blog in prezent?Am mai evoluat si eu putin putin?Concursurile cum vi se par?

P.S:Peste cateva zile (3-4) deschid concurs sponsorizat de libris.Atentie!Nu e cu random.

O zi buna tuturor!

24 thoughts on “Castigator concurs Ashleys

  1. Felicitari Camelia!!
    Multumim pentru urmatoarele concursuri. Blogul a evoluat foarte mult de la inceput si mie una, imi place enorm. Cat despre concursuri, ce pot sa zic, concursuri foarte frumoase in care eu cateodata uit ca mai particip la concurs😀 . Felicitari si succes in continuare!!!

Leave a Reply

