Melodia zilei #39

Melodia de astazi este a celor de la Coldplay,care intr-o zi cu soare s-au hotarat ca ar fi foarte dragut sa faca o colaborare cu Rihanna.Si chiar asa au facut=)).Baietii au avut o idee geniala pentru ca Rihanna este geniala pe aceasta melodia.Nu stiu de ce,dar de fiecare daca cand Rihanna canta melodia asta live o canta genial.Ori baietii de la Coldplay au o influenta pozitiva asupra ei,ori a mai luat si ea 2-3 lectii de canto:-D.

Ce spuneti de Printesa din China?(videoclip este bestial).

20 thoughts on “Melodia zilei #39

  1. Am mai ascultat melodia dar nu am mai vazut videoclipul pana acum. Imi place destul de mult … mai ales ca si Rihanna si Coldplay sunt preferati mei si chiar am fost fericit cand am aflat ca au facut o melodie impreuna.

Leave a Reply

