Recenzie:Naluca si Naucul de Stacey Kade

Am revenit la rubrica aceasta de recenzii cu “Naluca si Naucul”,aparuta la editura Leda anul aceste.Am asteptat cartea asta mult timp din cauza copertei dementiale=)),dar si din cauza descrierii la fel de bune.

Alona Dare este cea mai populara fata din scoala.S-ar putea descrie singura ca:frumoasa,cu par blond si matasos si un simt ascutit a ceea ce lumea NU trebuie sa poarte.Ai putea crede ca viata ei este perfecta.Si poate chiar asa era…pana a murit.Partea cea mai rea este ca un singur om poate sa o vada in forma ei fantomatica,singuraticul ala de Will Killian,iar el nu vrea sa o ajute.

Will Killian are o mama care il crede smintit,dar si restul scolii crede asta.Ca sa nu fie inchis intr-un ospiciu trebuie sa treaca peste tot anul scolar fara problema,ca sa poata sa plece in sfarsit din oras.Ce nu v-am spus este ca Will vede fantome,asta il face sa para nebun.Misiunea lui de a trece peste ultimul an de liceu fara probleme este intrerupta de Alona Dare,care va reusi sa-i creeze destule probleme.

Parerea mea:Sincer cartea a inceput mult prea monoton.Am citit 70 de pagini,am pus-o jos si am continuat-o dupa vreo luna si ceva.Pana la sfarsit m-a prins total,chiar mi-a placut,dar nu este ceva ce nu voi putea.Alona are o super atitudine=))(biiiatch),dar imi place cand realizeaza cine erau prietenii ei cu adevarat si cand realizeaza ca nu totul consta in coroana de la bal.Will mi s-a parut enervant pentru ca de obicei nu-mi plac singuraticii,dar l-am inteles intr-un fel(cu atatea fantome care umbla dupa el).Mi s-a parut ca serialul “Mesaje de dincolo” a fost o sursa de inspiratie clara in aceasta carte.Ce nu mi-a placut este ca Will(ca narator) spune ca lui i se pare un serial praf sau nu mai stiu cum(foarte urat Stacey Kade)=)).

Per total,cartea a fost haioasa si foarte draguta,astept volumul 2 pentru ca il voi cumpara cu siguranta.De la mine primeste 3.5/5 pentru ca mi-a fost greu sa o citesc si pentru ca jumate din carte a avut o actiune prea monotona.

Voi ati citit cartea asta?

31 thoughts on “Recenzie:Naluca si Naucul de Stacey Kade

  1. Eu am citit cartea acum cateva saptamani si mi-a placut. Ca sa fiu sincera , am citit-o destul de usor .
    Chiar vreau sa citesc volumul 2 , pentru ca sunt curioasa sa vad ce se mai intampla intre Alona si Will.

  2. Inca nu mi-am cumparat cartea, dar probabil o s-o cumpar in curand. Sincer, acum am o perioada din aia cand m-am plictisit total sa citesc (bine ca stiu ca o sa treaca😀 ). De obicei nu prea prind carti amuzante cand ma apuc de una, poate o sa o citesc si pe asta intr-o zi.

  3. Nu am citit cartea pentru ca nu prea m-a atras asa mult insa dupa recenzia ta mi se pare mai buna. Oricum deja am citit acum de curand ceva cu fantome si nu mai vreau din nou … sa mai treaca un timp.

Leave a Reply

