Breaking Dawn – Part 2 (New Trailer)

Aseara in cadrul galei MTV Video Music Awards,echipa Twilight(inafara de Kristen care a fost la un festival de film),au iesit pe scena ca sa ne prezinte un nou trailer,nu foarte diferit cu niste secvente aditionale fata de cel pe care-l stim deja.

Trailer-ul mi se pare foarte bun.Mi se pare foarte tare secventa cu Bella cand se hraneste(muhaha).Trebuie sa spun ca pana acum nu mi-a placut aproape niciun film din seria Twilight,inafara de prima parte din Breaking Dawn care doar m-a tinut in suspans.Aveti mai jos un link unde il puteti vedea(in cazul in care nu ati vazut VMA).

http://www.mtv.com/news/articles/1693372/2012-vma-twilight-breaking-dawn-new-trailer-renesmee.jhtml

34 thoughts on “Breaking Dawn – Part 2 (New Trailer)

  1. Da, l-am vazut si eu azi-noapte. Si sunt de acord cu Bianca, oricum nu cred ca ar fi venit nici daca ar fi fost libera ca pasarea cerului (si nici nu aveam chef sa ii vad moaca (scuzati cuvantul) pe acolo.

  2. Da , eu nu mai am MTV si nu stiu de ce , asa ca nu am putut sa ma uita la MVA , dar a doua zi m-am uitat pe internet. Trailerul e OK si vreau sa vad filmul , dar nu mai asa tare ca inainte.

  3. Am vazut trailerul acum si nu stiu cat de mult va place voua insa mie imi place. Mi-au placut toate partile pentru ca mi se pare ca au ceva mai special decat alte filme. Si faptul ca este infilmat asa clar … ma face sa iubesc aceste filme. Poate ca voua nu va place insa eu recunosc ca sunt inebunit dupa ele. Ador numai faptul cand pot ei zbura pentru ca pare asa real!

Leave a Reply

