Academia Vampirilor impreuna cu Bravo

Hei!

Astazi am primit o veste pe care probabil multi dintre voi o asteptati.Academia Vampirilor o sa fie publicata impreuna cu revista Bravo,la celebrul pret de 11 lei.Primul volum va fi publicat in data de 11 septembrie.Imi pare foarte bine pentru cei care nu si le-au luat pana acum deoarece aveau un pret mare,dar ma gandesc si….hei eu am dat pe ele  aproape 3 milioane=)).Oricum au meritat din plin.Cred ca o sa le iau si in aceasta editie cu revista Bravo(nu stiu de ce)=)).

Voi o sa le cumparati?

27 thoughts on “Academia Vampirilor impreuna cu Bravo

  1. Serios?????????? Le-am cumparat in editie cartonata, dar as vrea sa mi le cumpar si cu “Bravo”, poate le mai citesc o data. Eh, eu nu am dat chiar atatia bani pe ele, am prins reduceri si le-am luat atunci😀 .

  2. Si eu am seria si nu o sa o mai cumpar si de la Bravo. Nu prea cred ca mai are rost sa dau banii inca o data pe ele. Dar oricum este o veste foarte buna!

  3. Pfff, aş fi atââât de fericită dacă ar fi adevărat … Totuşi, de unde ştiţi că va fi comercializată cu Bravo ?

      • Da insa si mie imi este greu de crezut … adica stiu cu dupa volumul 3 au cam 500 de pagini si sincer nu au mai scos cu Bravo o carte asa groasa. Chiar sunt curios sa vad cum o sa procedeze…

  4. O veste foarte buna…. Spre norocul meu nu am aceste carti deci o sa le cumpar acum. Sincer cred ca este cea mai buna serie pe care a dat-o Bravo pana acum.

Leave a Reply

