My Sister’s Keeper

Anna nu este bolnava.Dar ar putea foarte bine sa fie pentru ca pana la varsta de 13 ani a trebui sa indure operatii,injectii si transfuzii pentru ca sora ei mai mare Kate sa poata sa invinga leucemia care i-a ruinat copilaria.Anna s-a nascut cu acest scop,printr-o minune chirurgicala,ca sa fie un donator perfect pentru sora ei.Anna face o decizie care va destrama familia din care face parte si care ar putea sa aiba consecinte fatale pentru sora ei bolnava.

Este una dintre cartile mele preferate,dar si unul dintre filmele mele preferate.Spun asta,chiar daca pare ciudat,este singurul film la care mi-au dat lacrimile:-D.Nu cred ca am vazut un film mai emotionant de atat,iar cartea nu se lasa mai prejos.

Va recomand sa o cititi,sau macar sa vedeti filmul numit tot”My sister`s keeper”.Gasiti cartea si la noi,dar nu mai stiu la ce editura.Cand gasesc o sa las un comentariu.

17 thoughts on “My Sister’s Keeper

  1. Ce trist e sa vezi un copil care se naste bolnav si trebuie sa indure toata aceasta suferinta. Din pacate sunt multi copii care sunt in situatia asta. Daca o sa ma uit la film clar o sa plang si daca o sa citesc cartea, tot asa.

  2. gata am gasit-o cartea se numeste o viata de rezerva este aparuta la rao si am citit si eu un fragment pare foarte interesanta exact ca in descriere

  3. Foarte interesanta si emotionanta cartea. As vrea sa o cumpar si eu de la rao cat mai curand. De film am auzit insa nu am apucat sa ma uit la el … insa deja il am pe lista mea de filme de vazut😉.

Leave a Reply

