Versurile care fac melodia #16

Sper ca nu incepeti sa va plictisiti de Taylor(desi nu vad cum ar fi posibil).Astazi vreau sa va prezint versurile celei mai emotionante melodii de pe Speak Now,”Never Grow Up”.Se vede cat de importanta este melodia aceasta pentru Taylor pentru ca mereu o dedica parintilor ei in concerte.Versurile sunt flawless,nu avem nimic de comentat.

1.”Oh, darling, don’t you ever grow up
Just stay this little
Oh, darling, don’t you ever grow up
It could stay this simple”

“Oh,draga,sa nu cresti niciodata/Doar stai asa tanar/Oh,draga,sa nu cresti niciodata/Poate sa ramana asa simplu.”

2.”I won’t let nobody hurt you
Won’t let no one break your heart”

“Nu voi lasa pe nimeni sa te raneasca/Nu voi lasa pe nimeni sa-ti franga inima.”

3.”Remember that she’s getting older, too
And don’t lose the way that you dance around
In your PJs getting ready for school”

“Adu-ti aminte ca si ea imbatraneste(mama ta)/Si nu uita felul in care dansai/In pijamale cand te pregateai pentru scoala.”

4.”Take pictures in your mind of your childhood room
Memorize what it sounded like when your dad gets home”

“Fa o fotografie in mintea ta,a camerei din copilarie/Memoreaza cum era cand tatal tau ajungea acasa.”

5.”I just realized everything I have
Is someday gonna be gone”

“Tocmai am realizat ca tot ce am/Intr-o zi nu va mai fi.”

Ce sa mai…mai sunt multe versuri in genul,dar nu le-am pus pe toate.Melodia mi se pare foarte emotionanta.

Ca o concluzie:WISH I NEVER GROW UP.

19 thoughts on “Versurile care fac melodia #16

  1. Cum sa ma plictisesc de Taylor ! O ador pur si simplu!
    Melodia este foarte frumoasa! Si versurile mele preferate sunt:
    ”I just realized everything I have
    Is someday gonna be gone”
    Cat de adevarat1

  2. Versurile sunt foarte frumoase si adevarate. Preferatele mele sunt:
    ”Remember that she’s getting older, too
    And don’t lose the way that you dance around
    In your PJs getting ready for school”
    PS: Eu n-am cum sa ma plictisesc de Taylor.

  3. ”Oh, darling, don’t you ever grow up
    Just stay this little
    Oh, darling, don’t you ever grow up
    It could stay this simple”
    acesta mi se pare cel mai frumos

  4. Atat de frumoase versurile si de adevarate, n-am cuvinte. Cel mai mult imi plac astea:
    ”I won’t let nobody hurt you
    Won’t let no one break your heart”
    ”Remember that she’s getting older, too
    And don’t lose the way that you dance around
    In your PJs getting ready for school”

  5. Intotdeauna mi-au placut melodiile , citatele , cartile , tot ce vorbeste despre iubirea pentru parinti si amintirile frumoase din copilarie cand eram sub aripa lor. Defapt nu prea stiu cui nu-i plac. Oricine isi iubeste parinti .. nu?
    Niste versuri foarte adevarate si emotionante. Iar ultimul cu totul special insa trist care te pune pe ganduri …😦😦😦

Leave a Reply

